וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף להעתקות: אינסטגרם תפסיק לקדם תוכן לא מקורי

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 10:23

הרשת החברתית הודיעה על שורה של צעדים חדשים שנועדו לעזור ליוצרים לקבל חשיפה גבוהה יותר לתוכן מקורי שיצרו - ותתריע במקרה של העתקת תוכן. כך זה יעבוד

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

מטא (לשעבר פייסבוק), החברה האם של אינסטגרם, הודיעה אמש (שלישי) על שורה של שינויים באלגוריתם שלה, במטרה לקדם תוכן מקורי שנוצר על ידי משתמשים רגילים ולתת להם הזדמנות טובה יותר להתבלט לצד עמודים עם מיליוני עוקבים. בעבר, התוכן שהופיע בהמלצות באינסטגרם נקבע בעיקר על פי מספר העוקבים של החשבון שהעלה אותו, כלומר על פי כמות המעורבות בתוכן.

משמעות הדבר הייתה שחשבונות פופולריים זכו לחשיפה גדולה יותר באופן משמעותי. "השינויים האלה נועדו לתקן את המצב ולתת לכל היוצרים סיכוי שווה להגיע לקהלים חדשים", נכתב בהודעה לעיתונות של החברה.

סוויפ-אפ פרק 3, הפסיכולוגיה מאחורי הרשתות החברתיות, עם ד"ר לירז מרגלית/מערכת וואלה!

מעתה, אינסטגרם תשלב תהליך דירוג חדש שמטרתו לתת לכל היוצרים סיכוי שווה להבליט את התוכן שלהם ברילס (Reels) המומלצים למשתמשים, כאשר היוצרים יקבלו התראות במקרים בהם אינסטגרם ממליצה על תוכן מקורי שיצרו. משמעות הדבר היא שתוכן מקורי ואיכותי יוכל להתבלט גם אם היוצר לא מחזיק בחשבון ענק.

איך המלחמה בתוכן לא מקורי תבוא לידי ביטוי? לדברי החברה, היא תוסיף תוויות שונות שיקשו על גניבת תוכן ויתנו קרדיט ליוצרים המקוריים, זאת לצד מהלך נוסף - אינסטגרם תפסיק להציג למשתמשים שאינם עוקבים אחרי חשבונות מסוימים, תכנים שהועתקו מחשבונות אחרים ללא שינוי מהותי.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully