וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משדרגת את איכות השמע בשידורים ל-Dolby Digital

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 11:53

החברה משדרגת את חווית הצפייה ומשיקה איכות שמע דולבי גם בשידורים על גבי האינטרנט - ללא תשלום נוסף

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
יס פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת yes מודיעה היום (חמישי) על חידוש משמעותי באיכות השמע ההיקפי ללקוחות yes+ ו-STING+. החברה תתמוך מעתה באודיו בתקן Dolby Digital שבו הסאונד מגיע מכיוונים שונים ובאיכות גבוהה בשידוריה על גבי האינטרנט. שידורי הלווין של yes כבר תומכים בתקן זה לאחר שהחברה הייתה הראשונה שהביאה אותו לישראל ואף מהחלוצות בתחום בעולם.

Dolby Digital היא טכנולוגיית סאונד מתקדמת המאפשרת לשמוע קול היקפי ויוצרת חווית שמע תלת מימדית. בניגוד לגרסת סטריאו המאפשרת לקבל שמע משני מוקדים, ה- Digital Dolby מספק צליל עוטף של 360 מעלות ובכך מייצר חווית אודיו מציאותית יותר. הטכנולוגיה מאפשרת לשמוע כל צליל בנפרד בצורה ברורה ובהירה במיוחד.

השירות החדש הניתן ללא תשלום נוסף וכבר זמין באלפי תכנים, יאפשר ליהנות מחוויה קולנועית איכותית במהלך הצפייה, אך מצריך כי לצופה תהיה מערכת קולנוע ביתית התומכת בתקן זה. yes מובילה את שוק הטלוויזיה על גבי האינטרנט עם כ-408 אלף לקוחות המהווים כ-71% ממצבת הלקוחות של החברה.

ב-yes ציינו כי כל התכנים הניתנים לצפייה באיכות שמע דולבי יסומנו על ידי סמליל "5.1". כמו כן בהגדרות האפליקציה ניתן לקבוע כברירת המחדל כי כל תוכן הכולל תקן זה יישמע באיכות דולבי.

yes משיקה איכות שמע Dolby Digital בשידוריה על גבי האינטרנט. yes,
כך זה נראה: yes משיקה איכות שמע Dolby Digital בשידוריה על גבי האינטרנט/yes

כחלק מהמהלך לשדרוג חווית הצפייה, yes משיקה ספרייה חדשה וחינמית לכלל לקוחותיה הכוללת סדרות וסרטים באיכות 4K בה רזולוציית הצפייה גבוהה יותר. הספרייה כוללת את הפקות המקור האהובות של yes, ביניהן: פאודה, הטבח, האחיות המוצלחות שלי, אלף, על הספקטרום, ברלין בלוז ועוד. בנוסף ניתן למצוא בספרייה החדשה את הסרטים: זה השחור, חיים שלמים, גן עדן של טעויות, עכביש קדוש, סרט הדוקו על פול סיימון ומספר עונות של 'המירוץ לדראג'. yes הייתה חברת הטלוויזיה הראשונה בישראל שאפשרה ללקוחותיה לצפות בתכנים באיכות 4K.

  • עוד באותו נושא:
  • יס
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully