וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפאי זכתה ביותר מ-25 מיליון שקל במכרזים ממשלתיים ברבעון האחרון

זאת, לאור העלייה בעשרות ואף מאות אחוזי ביקוש לשירותי ענן מגוונים, כתמיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית של הגופים הממשלתיים, כתמיכה בצרכים החדשים והמיידיים של הציבור

רון אולו, מייסד שותף ומנכ"ל קומפאי. יחצ,
רון אולו, מייסד שותף ומנכ"ל קומפאי/יחצ

חברת קומפאי (Compie), המתמחה בפיתוח מבוסס ענן עבור גופים ממשלתיים, פיננסיים וביטחוניים, מסכמת את הרבעון הראשון של 2024 בהצלחה מרובה - עם זכייה בחוזים ממשלתיים בהיקף של יותר מ-25 מיליון שקלים. זאת על רקע הגידול בדרישה לשירותים דיגיטליים ברבים ממשרדי הממשלה בצל המלחמה, והמשך תהליך הטרנספורמציה שלהם לענן גם בזמן המלחמה.

בין היתר, זכתה קומפאי במכרזים של משרד המשפטים, משרד התחבורה, המשרד להגנת הסביבה, המרכז למיפוי ישראל (מפ"י) ורכבת ישראל. במסגרת זו, היא נבחרה להוביל פרויקטים משמעותיים של הקמת אפליקציות ענניות בשירות הציבור.

המלחמה שפקדה את ישראל מאז 7.10 הארור הביאה עימה צרכים חדשים ומואצים של הציבור לשירותים ציבוריים מיידיים במגוון חזיתות, אשר הביאו לעלייה של עשרות ואף מאות אחוזים בביקוש לשירותי ענן מגוונים בקרב הגופים הממשלתיים. קומפאי הוקמה בשנת 2015 והיא מתמחה בבנייה, הסבה ושדרוג של תוכנה מותאמת Cloud תוך שימוש מיטבי במשאבי ענן ובניית מערכות שיכולות לספק מליוני משתמשים בעת ובעונה אחת. כיום היא מעניקה שירות לשורה ארוכה של חברות וארגונים, ובהם: בנק הפועלים, Max, הפניקס, כלל, אלביט, אלתא, התעשייה האווירית ומגוון חברות טכנולוגיה והייטק.

מבחינת גודלה, קומפאי אינה נמנית עם החברות הגדולות ביותר של שוק ה-IT בישראל - זו שממנה, באופן מסורתי, הגיעו החברות שזכו במכרזי משרדי הממשלה. ואולם, זכייתה התאפשרה, בין השאר, בזכות ההכרה שקיבלה במסגרת פרויקט נימבוס למחשוב הענן במשרדי הממשלה ובחברות הממשלתיות ובזכות יכולות טכנולוגיות שמבדלות אותה מהשחקניות הגדולות בשוק. מודל ההתקשרות של נימבוס מאפשר גם לחברות שאינן הגדולות בשוק לזכות במכרזים על בסיס יכולות מקצועיות וציון איכות, ולמעשה "לקרוא תגר" על הגדולות, כאשר הן מציגות יכולת מקצועית גבוהה.

"אנחנו גאים בזכיות ברבעון האחרון, אשר מבטאות את האמון והצורך של השוק במומחיות הטכנולוגית הייחודית של קומפאי", אמר רון אולו, מייסד שותף ומנכ"ל קומפאי. "ארגונים רבים החלו את המעבר לענן מצד התשתית, אך הם עדיין לא מנצלים את מלוא יכולות הענן, כיוון שצד התוכנה אינו מותאם לענן באופן מושלם. הייחוד שלנו טמון ביכולת לשדרג את צד התוכנה, כך שתותאם באופן מושלם לענן ותאפשר לנצל את מלוא יכולותיו, יחד עם השותפים שלנו ב- AWSוב-Vmware Tanzu."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully