וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסק יוצא להגנתו של טראמפ - אחרי שרוברט דה נירו השווה אותו להיטלר

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 20:39

בראיון ב-"שעה ה-11" של רשת MSNBC השחקן עטור הפרסים הזהיר את מצביעי המפלגה הרפובליקנית מתמיכה בטראמפ, שהם אינם מבינים את הסכנה והשווה אותו להיטלר ומוסוליני. אילון מאסק קפץ להגן על הנשיא לשעבר והנאשם בפלילים בהווה

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

בראיון שקיים השבוע רוברט דה נירו עם ננסי רל בתוכנית הראיונות "השעה ה-11" ברשת MSNBC, הוא לא חסך מילים קשות מהנשיא לשעבר טראמפ, הזהיר את מצביעיו שהם אינם מבינים מה יקרה אם האיש יתפוס שוב את השלטון בארצות הברית, והביע חשש כי טראמפ עלול לנסות להפוך את השלטון לטוטליטארי, בדומה להיטלר.

"אני לא חושב שהם מבינים כמה זה מסוכן, אם הוא חס וחלילה, יהפוך שוב לנשיא. אני לא חושב שהם באמת מבינים". אמר השחקן הוותיק. "(הכהונה השניה שלו) תהיה כאוס מעבר לכל דמיון", וכינה אותו "מפלצת". דה נירו המשיך:

"היסטורית, ממה שאני רואה, היה אותו דבר בגרמניה הנאצית עם היטלר. הם לא לקחו אותו ברצינות. נראה כמו ליצן, מתנהג כמו ליצן. מוסוליני - אותו דבר. האנשים האלה, אני לא יודע למה, הם נראים כמו ליצנים. אבל איכשהו, הרכיב הזה בחברה, מזדהה איתם". כשנשאל האם אי פעם יגלם את טראמפ על המסך, השיב: "לעולם לא. אין בו כלום. אין בו תכונה אחת חיובית שאני יכול לראות".

מי שמיהר לצאת להגנתו של הנשיא לשעבר והנאשם הפלילי בהווה, הוא מי שאף פעם לא מפסיד קרב רשת טוב - כמובן, אילון מאסק. מאסק הגיב לסרטון של הראיון וצייץ: "ובכן, טראמפ היה נשיא כבר ארבע שנים, והמדיניות שלו לא הזכירה את אלה של היטלר, כך שזה לא הגיוני", טען מאסק, ואף התייחס לאזור שלנו: "למעשה, בהסכמי אברהם, הוא התקדם לקראת שלום במזרח התיכון, משהו שבהחלט לא היה גבוה בסדר העדיפויות של היטלר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully