וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצר הדק ביותר אי פעם: אפל חשפה אייפדים חדשים

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 18:58

מפרט חזק יותר, צבעים חדשים וגדלים חדשים: אפל קיימה הערב אירוע הכרזה שעסק כולו באייפדים חדשים - שזכו ללא מעט שדרוגים מעניינים אחרי שנים ארוכות ללא שיפורים משמעותיים. הנה כל הפרטים

שבועות ספורים לפני כנס המפתחים השנתי שלה (WWDC), אפל לא מצליחה להתאפק וחשפה הערב (שלישי) דגמי אייפדים חדשים. בפתח האירוע, מנכ"ל החברה טים קוק כי ה-MacBook Air M3 הוא המחשב הנייד בגודל 13 אינץ' הנמכר ביותר בעולם. עם זאת, גולת הכותרת היא ללא ספק האייפד פרו החדש, המהווה את המכשיר הדק ביותר של אפל אי פעם, בעובי של 5.1 מ"מ בלבד - דק יותר מאייפוד נאנו. הנה סיכום האירוע.

האייפד אייר החדשים. אפל, אתר רשמי
האייפד אייר החדשים/אתר רשמי, אפל

אייפד אייר

תחילה אפל חשפה שני דגמי אייפד אייר (iPad Air) - 11 אינץ', ודגם חדש לחלוטין בגודל 13 אינץ'. השניים יגיעו מעבד M2 של אפל, שמבטיח פי 3 ביצועים טובים מהדור הקודם. בנוסף, הוא יגיע ב-4 צבעי פסטל שונים בגוון כחול, סגול, לבן-כסוף (סטארלייט) וחלל אפור.

בשורה משמעותית נוספת היא הכפלת נפח האחסון הבסיסי בדגם החדש - 128GB לעומת 64GB בדגם 2022. האייפד אייר החדש ממשיך להשתמש ב-Touch ID בכפתור ההפעלה וכולל רמקולים סטריאו בחלק העליון והתחתון. עוד אפשר למצוא מצלמה אחורית בודדת של 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 12 מגה פיקסל, בדומה לדגם הקודם, אולם הפעם המצלמה הקדמית ממוקמת במרכז הצד הארוך. בנוסף, הוא תומך בתכונה החדשה Apple Pencil Hover, אשר בעבר הייתה זמינה רק באייפד פרו.

בשונה מהדגמים הקודמים, האייפד אייר החדש תואם למקלדות Magic Keyboard הקיימות של אפל עבור אייפד פרו. המחיר: החל מ-599 דולר עבור דגם ה-11 אינץ' ו-799 דולר עבור דגם ה-13 אינץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האייפד אייר החדש. אפל, אתר רשמי
האייפד אייר החדש/אתר רשמי, אפל

אייפד פרו

דגמי האייפד פרו החדשים, הם המתקדמים והדומים ביותר למחשבים ניידים שיצרה החברה עד כה. הם הראשונים שמופעלים על ידי מעבד ה-M4 החדש שלה, שמבטיח (לפי אפל) שיפור משמעותי ביכולות הבינה המלאכותית. בשדרוג משמעותי נוסף, לראשונה מחוץ לסדרת האייפון והאפל ווטש, גם דגם ה-11 אינץ' החדש וגם הדגם הגדול יותר (13 אינץ') של האייפד פרו יצוידו במסכי OLED. זהו שדרוג משמעותי בהשוואה למסכי ה-LCD וה-Mini-LED בדגמים הקודמים, וצפוי להוביל לתצוגה עם צבעים עזים יותר, שחורים עמוקים וניגודיות גבוהה בהרבה.

האייפד פרו החדש. אפל, אתר רשמי
האייפד פרו החדש/אתר רשמי, אפל

אלו לא מסכי OLED טיפוסיים: אפל טוענת שדגמי האייפד פרו החדשים מצוידים במסכי OLED מסוג "Tandem" המספקים בהירות שיא של 1,500 ניט. מנגד, מעניין לציין שאפל דילגה לחלוטין על שבב ה-M3 ועברה ישירות ל-M4 באייפד פרו החדש - מהלך זה מעיד על החשיבות הרבה שהחברה מייחסת לטאבלטים החדשים. שבב ה-M4 כולל מעבד בעל 10 ליבות וכרטיס מסך בעל 10 ליבות. אפל טוענת כי המעבד של ה-M4 מהיר עד 50% מה-M2 וכרטיס המסך שלו מהיר פי ארבעה.

כאמור, זו לא רק איכות התמונה שעושה את ההבדל. האייפד פרו החדש, במיוחד הדגם בגודל 13 אינץ', מתגאה בתואר המוצר הדק ביותר של אפל אי פעם - בעובי של 5.1 מילימטרים בלבד (דגם ה-11 אינץ' עבה במעט ועומד על 5.3 מילימטרים).

האייפד אייר החדש. אפל, אתר רשמי
האייפד אייר החדש/אתר רשמי, אפל

מחיר האייפד פרו החדש מתחיל ב-999 דולר עבור דגם ה-11 אינץ' (1,199 דולר עם תמיכה סלולרית) וב-1,299 דולר עבור דגם ה-13 אינץ' (1,499 דולר עם תמיכה סלולרית).

עט חדש ומקלדת תואמת

אפל חשפה גם Magic Keyboard חדש, בעיצוב אלומיניום אלגנטי יותר, המזכיר יותר את המקבוקים. המקלדת החדשה כוללת משטח משוב Trackpad, המאפשר חוויית שימוש דמוית מחשב נייד עם עכבר. המקלדת תגיע בשני גדלים - עבור אייפד פרו 11 אינץ' ועבור הדגם הגדול יותר של 12.9 אינץ', ובשני צבעים: שחור ולבן. מחירן יעמוד על 299 דולר ו-349 דולר בהתאמה, בדומה לאייפדים החדשים, ניתן כבר להזמין אותן מראש והן יגיעו לחנויות בשבוע הבא.

המקלדת החדשה של אפל. אפל, אתר רשמי
אפל חשפה גם Magic Keyboard חדש, בעיצוב אלומיניום אלגנטי יותר/אתר רשמי, אפל

מוצר נוסף שמצטרף הוא הדור השלישי של ה-Apple Pencil, ה-Apple Pencil Pro. העדכון כולל תמיכה ב-"Find My" - רשת איתור המכשירים של אפל, לצד יכולות חדשות להתאמה לסוגים שונים של עבודות יצירה. למעשה זהו העדכון המשמעותי הראשון לסדרת ה-Apple Pencil מאז הדור השני שהוכרז בשנת 2018. בשנה שעברה אפל הוציאה לשוק את ה-Apple Pencil הזול יותר עם חיבור USB-C, שתאם למגוון רחב יותר של דגמי אייפד, אך ויתר על תכונות מתקדמות כמו רגישות ללחץ ושיחלוף כלים בלחיצה כפולה.

המקלדת החדשה של אפל. אפל, אתר רשמי
המקלדת תגיע בשני גדלים - עבור אייפד פרו 11 אינץ' ועבור הדגם הגדול יותר של 12.9 אינץ'/אתר רשמי, אפל

ה-Apple Pencil Pro שומר על כל התכונות המתקדמות שהיו קיימות בדור הקודם, ומוסיף להן כאמור תמיכה ב-Find My, משוב באמצעות רטט בהתאם לשימוש בעיפרון, ומחוות לחיצה בדומה ל-"גבעול" של אוזניות ה-AirPods Pro 2. ה-Apple Pencil Pro זמין להזמנה החל מהיום במחיר של 129 דולר ומציג תכונות המזכירות יותר עטים המיועדים למחשבי לוח גרפיים מקצועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully