וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם מאפשרת למותגים ישראלים למצוא את יוצרי התוכן המושלמים

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 16:22

ה-Creator Marketplace של אינסטגרם מגיע לישראל, ויהיה זמין מעתה ליוצרי תוכן ולעסקים בארץ. המטרה: לסייע למותגים למצוא יוצרי תוכן רלוונטיים לכל סוג של שיתוף פעולה

מרקט פלייס לעסקים. Meta, אתר רשמי
מרקט פלייס לעסקים/אתר רשמי, Meta

אינסטגרם משיקה היום (רביעי) על השקת ה-Creator Marketplace לעסקים בישראל - מרכז ייעודי שמאפשר למותגים ויוצרים להתחבר בקלות, ולחבור יחדיו סביב הזדמנויות לשיתופי פעולה. הכלי נבחן לראשונה בארה"ב ב-2022, ועכשיו הוא מתרחב לישראל, לצד מדינות נוספות בעולם.

איך זה עובד? מותגים מצטרפים ל-Creator Marketplace דרך ה-Meta Business Suite, ויוצרי תוכן - דרך הדאשבורד המקצועי באינסטגרם. "ה-Creator Marketplace שלנו מסייע למותגים למצוא יוצרי תוכן רלוונטיים לכל סוג של שיתוף פעולה, וגם לגלות יוצרי תוכן חדשים איתם הם יכולים לשתף פעולה", אומרים במטא. יוצרי תוכן יכולים לציין אילו מותגים ותחומי עניין מתאימים יותר עבורם, וגם לצרף תיק עבודות.

אינסטגרם. ShutterStock
"ה-Creator Marketplace שלנו מסייע למותגים למצוא יוצרי תוכן רלוונטיים לכל סוג של שיתוף פעולה"/ShutterStock

בנוסף, כשמותג מעוניין לשתף פעולה עם יוצר תוכן, הוא יוכל לשלוח לו הודעה אישית באינסטגרם שתגיע לתיקיה ייעודית. כך, יוצרי ויוצרות התוכן יוכלו לבחון את הפרטים, הדרישות והתמחור של כל ההזדמנויות הללו - והכל דרך הפלטפורמה של אינסטגרם.

במקביל, אינסטגרם גם תאפשר למפרסמים להריץ Partnership Ads- באמצעותן מפרסמים יוכלו לקדם פוסטים שיתופיים (collab posts), שהם העלו במשותף עם יוצרי תוכן.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully