וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפונים שישאירו לכם עודף מ-2,000 שקלים

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 11:34

כבר מזמן לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון שכולל יכולות מתקדמות, לצד עיצוב מרשים. מחפשים סמארטפון חדש והולכים לאיבוד בין כל הדגמים? מצאנו עבורכם שלושה מכשירים שכדאי לשים אליהם לב

שוק הסמארטפונים בישראל מוצף. חדשות לבקרים יוצאים דגמים חדשים, חלק מהיצרניות הסיניות מחליפות דגמים בקצב יותר מהיר ממה שאתם מחליפים גרביים, ויש המווון מבחר, לרמה שהעסק כבר נהיה מאוד מבלבל. בין אם אתם מחפשים מכשיר חדש או פשוט רוצים להתעדכן, אנחנו בוואלה טכנולוגיה כאן כדי לעזור לכם למצוא מכשיר.

בניגוד לשוק הדגמים היקרים (מעל 4,000 שקלים), שם האפשרויות מצומצמות יחסית, קטגוריית הביניים והביניים העילית מציעה מגוון אדיר של דגמים. אז איך בוחרים? הכנו עבורכם סקירה של 3 סמארטפונים מומלצים במחיר של עד 2,000 ש"ח, אשר מציעים חוויית שימוש מצוינת בכל הפרמטרים.

פיקסל 7:

הפיקסל 7, סמארטפון הדגל של גוגל מהשנה שעברה, שנמכר בכ-1,800 שקלים ברשתות שונות ברחבי הארץ, הוא המכשיר שהכי כדאי לשים אליו לב. הוא כולל מעבד Tensor G2 (שמספק ביצועים גבוהים במיוחד), זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט ועדכוני גרסה שוטפים ישירות מגוגל - ביום שהם יוצאים.

מה עוד תקבלו? מסך 6.3 אינץ' מסוג LTPO AMOLED שתומך בקצב רענון של 120 הרץ, שכולל גם חריר עבור המצלמה הקדמית, ברזולוציה של 10.8 מגה-פיקסל. בנוסף, יש לו חיישן טביעות אצבע מתחת למסך, סוללה חזקה בקיבולת של 4,355 מיליאמפר-שעה ותמיכה ב-eSIM.

מערך הצילום הראשי כולל חיישן של 50 מגה-פיקסל, עדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל וחיישן ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל, המאפשר צילום בזום אופטי פי 5 ומציע גישה גם לזום היברידי (בטכנולוגיית Super Res Zoom) עד פי 30. אגב, בדירוג המצלמות של אתר DxOmark המצלמה של הפיקסל 7 מדורגת גבוה יותר מזו של הגלקסי S23 אולטרה.

פיקסל 7. ShutterStock
פיקסל 7/ShutterStock

Galaxy A55:

סמסונג זיהתה מזמן את הפוטנציאל בסדרת הגלקסי A, והפכה אותה לאחת מסדרות הסמארטפונים הפופולריות ביותר שלה. את הדגם האחרון בסדרה, הגלקסי A55, שנמכר בכ-1,700 שקלים, אפשר לתאר במילה אחת: בסדר. המצלמה - בסדר, הביצועים - בסדר, והמסך גדול מספיק (6.6 אינץ').

ואם נתעמק קצת יותר, העיצוב די מזכיר את סדרת הדגל, המעבד הוא מדגם Exynos 1480 (המיועד לשוק הביניים), כזה שמספק מצד את כל מה שצריך בשימוש היומיומי במכשיר, אך יתקשה עם משחקים תובעניים ועשוי לגמגם מעת לעת.

לצידו נמצא זיכרון עבודה בקיבולת של 6 או 8 גיגה-בייט. המצלמה הראשית כוללת חיישן ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל. ובהרחבה: התמונות טובות בצילומי אור יום, אך פחות בלילה, כמו כל מכשיר ביניים. מערכת ההפעלה כאן היא אנדרואיד 14, הסוללה גדולה במיוחד - 5,000 מיליאמפר-שעה ויש גם תמיכה ב-eSIM.

גקלסי A55. סמסונג, אתר רשמי
גלקסי A55/אתר רשמי, סמסונג

Nothing Phone (2a):

Nothing, חברת הסמארטפונים הצעירה שהוקמה על ידי קארל פיי, שותף מייסד OnePlus, הרחיבה לאחרונה את אחיזתה בשוק הישראלי עם השקת ה-Nothing Phone (2a), שבדקנו בסקירה לאחרונה. המכשיר החדש, שמוצע במחיר התחלתי של 1,349 שקלים ביבוא רשמי של רשת באג, מהווה גרסה מוזלת יותר ל-Nothing Phone (2) שהושק קודם לכן.

מה תקבלו במחיר הזה? לא מעט. המסך כאן הוא בגודל 6.7 אינץ', ומלבד 12 או 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM), הוא מגיע עם מעבד Dimensity 7200 Pro של Mediatek (קוואלקום הסינית), שיספק ביצועים טובים עבור רוב המשימות. על אף המחיר הנמוך, תמצאו כאן תמיכה ב-NFC, חיישן טביעות אצבע מתחת למסך ותמיכה בשני כרטיסי סים. מנגד, חסרון בולט הוא היעדר תמיכה ב-eSIM.

ה-Nothing Phone (2a). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Nothing Phone (2a)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מערך הצילום הראשי של ה-Nothing Phone 2a כולל שני חיישנים: מצלמת 50 מגה-פיקסל רחבה הכוללת תמיכה בייצוב אופטי (OIS). המצלמה השניה גם היא באיכות 50 מגה-פיקסל, ומשתמשת לצילום בזווית רחבה. לצד זה, הטלפון מגיע עם מערכת ההפעלה Nothing OS 2.5.1, המבוססת על אנדרואיד 14, עם ממשק ייעודי וראוי לציון, ללא אפליקציות מיותרות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully