וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ה-X: השעון החכם הבא של אפל צפוי להציג עיצוב חדש לחלוטין

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 13:45

במרחק של כ-4 חודשים מאירוע ההכרזה השנתי של אפל, הדמיות קונספט חדשות חושפות את מה שעשוי להיות השעון החכם הבא של החברה - שיציין עשור להשקה

Apple Watch X. 9to5mac, אתר רשמי
Apple Watch X/אתר רשמי, 9to5mac

לצד האייפונים החדשים, אפל צפויה להכריז בחודש ספטמבר הקרוב גם על מהדורה מיוחדת לכבוד 10 שנים להשקת השעון החכם שלה. השעון, שיקרא ככל הנראה Apple Watch X, צפוי להגיע בעיצוב חדש לחלוטין ולשלב פיצ'רים חדשניים שטרם נראו בעבר.

עיצובו המדויק עדיין לא ידוע, אך קבוצת מעצבים חשפה קונספט מדומיין המזכיר גרסה דקיקה יותר של ה-Apple Watch Ultra, ועם תוספת מפתיעה - מצלמת FaceTime. למעלה משלושה חודשים הושקעו בתכנון קונספט מפורט של הדגם, המבוסס על שמועות, פטנטים ודיווחים לגבי השעון החכם העתידי, כך סיפר המעצב לוקאס גהר מסוכנות העיצוב הגרמנית Wordsmattr לאתר 9to5Mac.

במבט ראשון, הקונספט של דגם ה-X דומה לדגם האולטרה הנוכחי, שכולנו מכירים. עם זאת, בניגוד לאולטרה העבה, הקונספט מציג שעון דק יותר עם קצוות מעוגלים מעט, ולא שטוחים לחלוטין. כמו כן, התצוגה מדמה מראה של שעון אפל שעשוי מטיטניום כהה.

Apple Watch X. 9to5mac, אתר רשמי
יגיע עם מצלמה? סביר להניח שלא/אתר רשמי, 9to5mac

ומה עוד? ההדמיה של ה-Apple Watch X כוללת גם מצלמה המוטמעת במסך לצורך שיחות FaceTime וחיישן לחץ דם. עם זאת, בניגוד לשמועות בעבר על פיתוח חיישן לחץ דם של אפל עבור השעון החכם שלה, אין כל סימנים לכך שהשעון החדש יכלול מצלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
Apple Watch X. 9to5mac, אתר רשמי
בניגוד לאולטרה העבה, הקונספט מציג שעון דק יותר עם קצוות מעוגלים מעט/אתר רשמי, 9to5mac

מה לגבי השמועות האמיתיות? על פי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, ה-Apple Watch X יביא את "השינוי העיצובי המשמעותי ביותר" עד כה בשעוני אפל. השמועות מציעות שהעיצוב החדש יהיה דק יותר ויציג גם מערכת רצועות מגנטית חדשה - שלא תאפשר שימוש ברצועות הקיימות. עם זאת, יש אנליסטים שטוענים שעיצוב חדש יגיע רק ב-2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully