וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן הפיראטיות? טלגרם נוקטת בצעדים נגד הפצת תוכן פיראטי

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 16:21

אפליקציית המסרים, שהפכה לחממה של תוכן פיראטי, תשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק במלזיה במטרה לחסום תכנים פיראטיים - כך לפי דיווח בכלי תקשורת במדינה. האם זה ישפיע על מדינות נוספות?

טלגרם. ShutterStock
טלגרם/ShutterStock

בצעד חסר תקדים, טלגרם, שהפכה לחממה של תוכן פיראטי, עומדת לשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק במלזיה במטרה לחסום תכנים פיראטיים. פריצת הדרך הושגה לאחר סבב פגישות בין נציגי משרד החוץ המלזי לבין נציגי טלגרם, כך חשף שר החוץ פחמי פאדזיל. פאדזיל נפגש לראשונה עם מייסד ומנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, בדובאי בחודש מרץ האחרון.

על פי הפרסום, בפגישה ביניהם הוחלט על קיום פגישה נוספת במלזיה, שהתקיימה בחודש שעבר, ועל פי דיווחים נציגי טלגרם הסכימו לשתף פעולה עם הרשויות המלזיות במאבק בתכנים המפרים זכויות יוצרים.

"אנו רואים את התופעה הזו מתרחשת במספר פלטפורמות, במיוחד בטלגרם", אמר פאדזיל. "קיבלנו תלונות, כולל מחברת Astro [ספקית טלוויזיה], על כך שסרטים פיראטיים מופצים בפלטפורמה." הוא הוסיף כי המאבק בפיראטיות דורש שיתוף פעולה של המפיצים, בעלי זכויות היוצרים, וכן גופים ממשלתיים כמו רשות התקשורת והמלטימדיה המלזית (MCMC), והביע תקווה שגם פלטפורמות אחרות יצטרפו למאבק.

עם זאת, שר התקשורת ציין כי נדרש זמן לטיפול בבעיה, שכן טלגרם אינה חברה רשומה במלזיה. "אולי אנשים לא לגמרי מבינים את החוק במלזיה," אמר פאדזיל, "לכן ועדת התקשורת והמולטימדיה במדינה ערכה מספר דיונים בנושא זכויות היוצרים עם הגורמים המעורבים. אנו מקווים שניתן יהיה לטפל בבעיה הזו בצורה טובה יותר בקרוב".

בינתיים, בטלגרם לא התייחסו לפרסומים בכלי התקשורת באסיה, אך שיתוף פעולה עם ממשלת מלזיה צפוי להשפיע על גישתה של החברה לתכנים פיראטיים גם במדינות אחרות, שעשויות להפעיל לחץ על החברה לנקוט בצעדים דומים להסרת תכנים פיראטיים מהפלטפורמה.

  • עוד באותו נושא:
  • טלגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully