וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: דייסון השיקה שואב-שוטף

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 16:01

סוף סוף: אחרי שנים של המתנה, דייסון נכנסת לתחום השואבים-שוטפים - והשיקה את המוצר הראשון שלה בקטגוריה. ומתי הוא יגיע לישראל?

דייסון WashG1. דייסון, אתר רשמי
דייסון WashG1/אתר רשמי, דייסון

דייסון (Dyson) מרחיבה את מגוון מוצריה והשיקה היום (רביעי) את ה-Dyson WashG1, שואב-שוטף הראשון של החברה. ה-WashG1 משלב טכנולוגיה של הרטבה, ספיגה וייבוש, ומספק ניקוי רטוב של משטחים יבשים ורטובים בו זמנית, תוך הפרדה אוטומטית של פסולת ממים מלוכלכים לתחזוקה קלה.

"רובנו שואבים את בתינו באופן קבוע", אומר צ'רלי פארק, סגן נשיא למחקר ופיתוח בדייסון. "במהלך השנים, צצו מגוון פורמטים של ניקוי רצפות רטובות כדי לעזור לנו להתמודד עם המטלה הזו, אך ציפיות המשתמשים לרוב נותרו לא ממומשות בכל הנוגע להסרת כתמים וניקוי הרצפה. מהנדסי דייסון פותרים את הבעיות שאחרים מתעלמים מהם ואנחנו גאים באתגר של יצירת טכנולוגיה טובה יותר. הדייסון WashG1 הוא התוצאה של זה; השואב הרטוב הייעודי הראשון שלנו לשטיפת רצפות, כמו שצריך".

ה-WashG1 מצויד בשני גלילים סופגים ברמה גבוהה המסתובבים בכיוונים מנוגדים. גלילים אלו מורכבים ממיקרופייבר בעל ספיגה גבוהה, עם 64,800 חוטים לסמ"ר. שילוב זה של מיקרופייבר בצפיפות גבוהה ופיזור מדויק של מים נקיים מבטיח ספיגה של נוזלים. בנוסף, טכנולוגיית ההפרדה הייחודית של דייסון מפרידה פסולת ומים מלוכלכים, לסילוק היגייני ללא מגע.

בנוסף, ה-WashG1 תוכנן עם בקרת מים בשימוש, המאפשרת למשתמש לבחור את רמת ההידרציה הנדרשת בהתבסס על סוג הפסולת או הריצוף. המצבים הנמוכים, הבינוניים והגבוהים פועלים כל אחד ברציפות לאחר שנבחרו, כדי לספק רמות מוגברות של הידרציה בהתאמה. כל מצב כולל גם שלוש הגדרות נוספות, כדי לאפשר למשתמש לכוון אותן לצורכי הניקוי האישיים שלו.

לדבר היבואן בישראל, השואב החדש יגיע גם לישראל במהלך הקיץ הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully