וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 חברות סטארט-אפ יציגו בכנס Biomed Israel 2024 שיערך בשבוע הבא בתל-אביב

בכל מושב יציגו בין 5-8 חברות סטארט-אפ ישראליות לצידם של בכירים בענפי מדעי החיים. פרטים והרשמה בפנים

ביומד ישראל. אלכסנדר אלמן,
ביומד ישראל/אלכסנדר אלמן

150 חברות סטארט-אפ ישראליות יציגו את החידושים, המוצרים והטכנולוגיות שלהן בכנס Biomed Israel 2024 שיערך בשבוע הבא (בין ה-21 ל-23 במאי) במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב. בין החברות כלולות מעל 100 חברות סטארט-אפ שישתתפו ב-18 מושבי הכנס השונים, כשבכל מושב יציגו בין 5-8 חברות סטארט-אפ ישראליות לצידם של בכירים בענפי מדעי החיים. במסגרת הכנס, שנערך זו השנה ה-22 ברציפות, יארח ביתן רשות החדשנות 40 חברות סטארט-אפ צעירות שיציגו את הטכנולוגיות והפיתוחים המדעיים שלהן במהלך שלושת ימי הכנס.

מנהלים מחברות הסטארט אפ המובילות בענפי מדעי החיים ישתתפו במושבים בכנס, שיעסקו בקשת רחבה של נושאים וביניהם טיפולים בסרטן, בריאות האישה, אשפוז ביתי, ההשפעה של AI על גילוי תרופות ופיתוחים קליניים, הזדקנות בריאה והדור הבא של רפואה גנטית. נושאים נוספים יכללו חדשנות בתחום בריאות המוח, מחלות קרדיו-וסקולריות, ביומרקרים דיגיטליים, ביופסיה ודיאגנוסטיקה נוזליים, ענף המכשור הרפואי, טכנולוגיות תזונה, התחום הקרדיו-מטבולי, תרומת ישראל למדע ולטכנולוגיה בענף וחידושים ב-bio-convergence.

בכנס צפויים להשתתף מנהלים בכירים מהתעשייה, מדענים, רופאים ומשקיעים. החברות המציגות יספקו הזדמנות ייחודית לאלפי מבקרים הנמנים על קהילת שירותי הבריאות וטכנולוגיות הבריאות לחוות את סביבת החדשנות בענפי מדעי החיים והביו-רפואה. הכנס הוא זירת המפגש הגדולה ביותר עבור אנשי מקצוע בתחומי הבריאות בישראל, המתכנסים יחד לשלושה ימים של נטוורקינג אינטנסיבי שמסייע לגלות הזדמנויות עסקיות ולקדם שיתופי פעולה.

היו"רים המשותפים של הכנס הם רותי אלון, מייסדת ומנכ"לית חברת Medstrada, ד"ר (PhD) אורה דר, מומחית בכירה למדעי הרפואה וחדשנות רפואית וד"ר (MD, PhD) ניסים דרוויש, מנכ"ל קרן Eliraz Ventures. תחת הנהלתם המשותפת הכנס יציג ויבחן את החדשנות והמגמות המעצבות את עתיד מערכות הבריאות ומדעי החיים.

היו"רים המשותפים של הכנס מסרו: "בעשרות השנים האחרונות ישראל ביססה את עצמה כמובילה עולמית במגזרי מדעי החיים והביוטכנולוגיה והמדינה מהווה מוקד לסטארט אפים רבים, מרכזי חדשנות ומרכזי מו"פ של חברות רב לאומיות. מגזר שירותי הבריאות המתוחכם בישראל גם הוא מספק כר פורה לפתרונות מבוססי נתונים בתחומי טכנולוגיות הבריאות. במקביל, שיתוף הפעולה בין האקדמיה, מוסדות מחקר ויזמים יוצר לאורך השנים שורה ארוכה של פריצות דרך טכנולוגיות ועסקיות בקשת רחבה של מגזרי ביומד. כנס Biomed Israel 2024 ייתן הזדמנות מצוינת להתחבר ללב הפועם של התעשייה בישראל וליצור קשרים עם מנהלים, משקיעים וחוקרים בענף".

קישורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully