וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: מעכשיו אפל מאפשרת לכם לשלוט באייפון עם העיניים

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 12:31

אפל חשפה טכנולוגיית מעקב עיניים חדשה שתאפשר לאנשים עם מוגבלויות פיזיות לנווט במכשירים שלהם ללא מגע. בנוסף, אם אתם סובלים מבחילות בזמן שימוש במכשיר בזמן נסיעה, לאפל יש פתרון

לשלוט באייפד עם העיניים/Apple

לקראת יום המודעות העולמי לנגישות, אפל חשפה אמש (רביעי) שורה של פיצ'רים חדשים שיגיעו למערכות ההפעלה iOS ו-iPadOS בחודשים הקרובים. גולת הכותרת של ההכרזות היא טכנולוגיית מעקב עיניים חדשנית, שתוכל לאפשר לאנשים עם מוגבלויות פיזיות לנווט בקלות רבה יותר במכשירים שלהם ללא צורך במגע. טכנולוגיית מעקב העיניים החדשה משתמשת בבינה מלאכותית מתקדמת כדי לפרש את תנועות העיניים של המשתמש. באמצעות המצלמה הקדמית של האייפון או האייפד, המערכת תוכל לזהות לאן המשתמש מסתכל וכך לאפשר לו לבחור אפליקציות, לפתוח תפריטים ולנווט במכשיר בצורה אינטואיטיבית.

למרות שהטכנולוגיה החדשה פותחה במקור עבור אנשים עם מוגבלויות פיזיות, יש לה פוטנציאל שימוש רחב יותר. לדוגמה, ניתן להשתמש בה כדי לשלוט במכשירים מרחוק, או כדי לאפשר לאנשים עם ידיים עסוקות (בזמן נהיגה או שטיפת כלים) לתפעל את המכשירים שלהם ללא צורך במגע.

אייפון 14 פרו. ShutterStock
המערכת תוכל לזהות לאן המשתמש מסתכל וכך לאפשר לו לבחור אפליקציות/ShutterStock

עבור כבדי שמיעה אפל השיקה את "תגובות מוזיקה באמצעות רטט". הטכנולוגיה תנצל את מנוע ה-Taptic Engine באייפון כדי ליצור משובי רטט עדינים, מרקמים ותגובות נוספות המותאמות לקצב המוזיקה. בנוסף, אפל מקלה על האפשרות לבצע פעולות שונות בעזרת קול. תכונת "קיצורי דרך קוליים" תאפשר לכם להגדיר פקודות קוליות ייחודיות שסירי תוכל להבין, בין אם מדובר בהפעלת אפליקציה, ביצוע משימות מורכבות או הגדרת תזכורות.

עבור אלו שנוטים לחוות בחילה בעת השימוש במכשיר ברכב נע, אפל מציגה פתרון חדש - "זיהוי תנועות רכב". נקודות הנעות בתצוגה ימחישו את תנועות הרכב ויסייעו בהפחתת תחושת הסחרור מבלי להפריע בתצוגת המסך. התכונה מזהה באופן אוטומטי תנועה וניתן להפעיל או לכבות אותה במרכז הבקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully