וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל שוקלת להשיק גרסת "אייפון Slim" ב-2025, שיהיה היקר אי פעם

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 9:11

מאז השקת האייפון X ב-2017, העיצוב של האייפון לא השתנה באופן משמעותי. כעת, לפי דיווח חדש, אפל בוחנת את אחד השינויים העיצוביים הגדולים אי פעם

אייפון 15 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

במרחק של כ-4 חודשים מהאירוע ההכרזה על סדרת האייפון 16, אנחנו כבר מקבלים דיווחים על הדור הבא - סדרת האייפון 17, שתגיע אלינו ב-2025. לפי דיווח באתר The Information, אפל מתכננת להשיק דגם אייפון 17 חדש לגמרי, שיכונה "iPhone 17 Slim". הפרט המסקרן ביותר בדיווח נוגע למערך המצלמות האחורי, שייתכן ויעבור מיקום - מהפינה השמאלית העליונה מאז האייפון הראשון ב-2007, למרכז העליון של המכשיר. מיקום כזה אופייני לחלק מהסמארטפונים הפופולאריים מבוססי אנדרואיד, כמו ה-Pixel 8 Pro של גוגל.

הדיווח טוען כי דגם האייפון 17 החדש יעבור "עיצוב מחדש משמעותי" בדומה לאייפון X, מה שמעיד על כוונות גדולות מצד אפל עבור מכשיר זה. ייתכן ומדובר ב-"אייפון אולטרה" המסתורי עליו לוחשים כבר מספר שנים, שכן הדיווח מציין תג מחיר אפשרי שיהיה גבוה יותר מדגם הפרו מקס, שעולה כיום 1199 דולר, והיפוך אותו לאייפון היקר ביותר אי פעם.

לפי הדיווח ב-The Information, עדיין אין החלטה סופית לגבי העיצוב הסופי. בין האפשרויות שאפשר למצוא מסגרת אלומיניום, חור קטן יותר עבור מצלמת הסלפי ומרכז אחורי למערך הצלמות האחורי. טען כי דגמי האייפון 17 בכלל יקבלו עיצוב מחודש עם "אי דינמי" (Dynamic Island) קטן יותר.

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

הדיווחים מתבססים על שמועות קודמות מאת האנליסט ג'ף פו, שטען כי דגמי האייפון 17 בכלל יקבלו עיצוב מחודש עם "אי דינמי" (Dynamic Island) קטן יותר. לאחר שמועות על הגדלת מסך ולחצן צדדי חדש בסדרת האייפון 16 שצפויה לצאת השנה, האייפון "רזה" 17 יציג מסך בגודל 6.6 אינץ' - בין מסך ה-6.1 אינץ' של הדגם הקטן ביותר לבין מסך ה-6.9 אינץ' של האייפון 17 פרו מקס. אנליסט אחר, רוס יאנג, דווקא מעריך שהמסך החדש יהיה בגודל 6.55 אינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully