וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל"ן ב-AI: החברה שתשנה את הדרך שבה עושים עסקאות

חדש בשוק הנדל"ן - חברת רילייז, חברת שיווק נדל"ן ותיווך עיסקאות מתקדמת מבוססת AI. שני מיליון שקל הושקעו בפיתוח החברה

עיצוב ותכנון צביה קזיוף. אלעד גונן,
לבחור את הבית המושלם עבורכם. עיצוב צביה קזיוף/אלעד גונן

חדש בשוק הנדל"ן - חברת "רילייז" , חברת שיווק נדל"ן ותיווך עיסקאות נדל"ן, מציעה מגוון רחב של שירותים אינטגרטיביים בתחום הנדל"ן בזכות פיתוח טכנולוגי מתקדם, מבוסס AI בהשקעה של למעלה מ- 2 מיליון שקל. מוצרי החברה מבוססים על בינה מלאכותית ומציעים בין היתר שיווק קרקעות ודירות, פרויקטים גדולים למכירה מיזמים וקבלנים ושירותים נוספים נלווים בעולם הנדל"ן, תוך שיתוף פעולה בערוץ ישיר עם מעל ל- 1500 מתווכים ובסיס מידע רחב ואינטגראלי של משקיעים וגופי מימון. כל פעילות החברה נעשית עם שירותי אוטומציה מתקדמים.

רילייז מתמקדת בפיתוחי AI חדשניים, יחודיים ומתקדמים , פרי פיתוח in-house של החברה וזאת לאחר הכרות ומחקר מקיפים של שוק הנדל"ן על כל גווניו. החברה פועלת בשת"פ צמוד עם רימקס עסקים הפועלת מטעם חברת רימקס. החדשנות מתבטאת במערכות המציגות שלל פרויקטים באופן אינטראקטיבי כולל סימולציות והדמיות, מאפשרות ניתוח מעמיק של כדאיות להשקעה עם שימוש באלגוריתמים לניתוח נתונים הכוללים מגמות שוק, נתוני פרויקטים קודמים ועוד.

רילייז כאמור מעניקה פתרונות שיווק, מכירה ומימון לקרקעות ודירות ,און- ליין, בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים תוך הענקת חווית קניה מקצועית עצמאית ומקורית, סינון וניתוח כדאיות, התאמת מוצר ללקוח וזאת כבר מתחילת תהליך החיפוש אחר הנכס ועד לרכישה עצמה.

בעלי החברה הינם ארז גולדשטיין הבעלים של קבוצת גולדשטיין, חברה יזמית הקיימת מאז שנת 1992 ,אבשי שגיא, אלון קליין ועופר וילנצ'יק הבעלים של חברת הנדל"ן "מרכז העיר" המתמחה ביזמות פרויקטי נדל"ן ובמיקוד להתחדשות עירונית.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully