וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות הגנת הסייבר הראשונה של "Cyberbit" יוצאת לדרך

"Cyberbit", "צ'ק פוינט" ועמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר יקיימו את תחרות "Chasing Kittens Championship" שתכתיר את צוות הגנת הסייבר הטוב בישראל. מדובר בתחרות הראשונה בה צוותים יתמודדו עם סימולציה מלאה של התקפת אמת (APT), וייבחנו על בסיס היכולות המצופות מהם

סייברביט. יחצ,
סייברביט/יחצ

חברת "Cyberbit", "צ'ק פוינט", בשיתוף עמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר בצה"ל יקיימו את תחרות הגנת הסייבר הראשונה מסוגה בישראל - "Chasing Kittens Championship". על רקע ריבוי ניסיונות התקפות סייבר ברחבי הגלובוס, התחרות שתתקיים ביום חמישי 23 במאי בשעה 15:00 במשרדי "צ'ק פוינט" בתל-אביב, תהיה הראשונה בה צוותים יתמודדו עם סימולציה מלאה של התקפת אמת.

בתחרות, בה יתחרו צוותים המורכבים משלושה חברי צוות, בוגרי המערך ואנשי מקצוע מובילים בתחום, יתמודדו הצוותים לראשונה עם סימולציית התקפה מבוססת על קבוצת תקיפה אמיתית (APT) של מדינה עוינת, בזמן אמת, על ידי מערכת האימון של Cyberbit"". המערכת תיצור זירה וירטואלית שתכלול הדמיה מלאה של רשת ארגונית, כאשר התוקפים המדומים ינסו לפרוץ את רכיביה. המתמודדים יידרשו להגן על הארגון הווירטואלי באמצעות כלי חקירה והגנת סייבר אמיתיים, דוגמת אלה המוכרים להם מהחברות והארגונים שמעסיקים אותם. במהלך האירוע המדומה הם יידרשו להוכיח יכולת ניתוח, חשיבה, יכולות טכניות ועבודת צוות - בדיוק כמו בהתקפת אמת.

מעל מיליון שעות אימון בשנה

באמצעות הסימולציה המדויקת שתספק המערכת של Cyberbit ובשונה ממה שנהוג בתחרויות סייבר שונות, המתמודדים ייבחנו על בסיס היכולות המצופות מהם ביומיום כמגיני סייבר מהשורה הראשונה.
Cyberbit פיתחה את המערכת המובילה בעולם לאימון והכשרת צוותי סייבר. המערכת מאפשרת למגיני סייבר לחוות התקפות בזירת סימולציה סגורה ובטוחה בלי לסכן את הרשת הארגונית. לקוחות החברה משתמשים במערכת כדי לבחון את תפקוד הצוותים ולשפר את רמתם, ובכך להיות מוכנים להתקפת אמת על הארגון. המערכת של Cyberbit"" מדמה באופן מדויק עשרות סוגי התקפות, על מגוון סוגי רשתות, כולל רשתות ענן מובילות. המערכת מאפשרת לצוותים להגיב להן כאשר הם משתמשים באותם כלי סייבר שבהם הם משתמשים ביומיום, ומודדת אותם על בסיס תפקודם בזמן אמת.

המערכת של Cyberbit מספקת מעל מיליון שעות אימון בשנה ללקוחות ברחבי העולם כולל חברות ומדינות, וכן על ידי אוניברסיטאות שמשתמשות במערכת כדי להכשיר את הדור הבא של מגיני סייבר. כמו כן, המערכת מקיימת אינטגרציה עם כלים ומערכות מובילים דוגמת Azure, AWS, Microsoft Defender, Sentinel, CrowdStrike, Splunk, CheckPoint, PaloAlto, Cisco ועוד.

נאט פראקונגפאן, סמנכ"ל המוצר של Cyberbit מסר "תחרויות סייבר הן לא דבר חדש, אבל מה שמייחד את הטורניר הזה הוא, שהוא הראשון שמדמה באופן מוחשי אירוע סייבר מלא. המערכת של "Cyberbit" תייצר זירה היפר ריאליסטית שכוללת התקפות אמת, כלי הגנה כדוגמת הכלים שאיתם עובדים הצוותים ביומיום, והרשתות עליהן הם מגינים. בדיוק כמו הדבר האמיתי. ולכן הצוותים הזוכים יוכלו לומר בלב שלם שהם אכן צוותי הגנת הסייבר הטובים בארץ."

קישור להרשמה לתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully