וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה לפני כנס המפתחים: מיקרוסופט מכריזה על מחשבים עם בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 11:16

ממש לפני פתיחת כנס המפתחים שלה, מכריזה מיקרוסופט על מחלקה חדשה של ניידים בשיתוף יצרניות אחרות, המכונה קו-פיילוט פלוס ומיועדת באופן מיוחד עבור בינה מלאכותית מחוללת, שתופעל מקומית על המחשבים החדשים. כל הפרטים

מיקרוסופט. רויטרס
מיקרוסופט/רויטרס

מיקרוסופט שמה את האסימונים שלה על בינה מלאכותית. דקה לפני כנס המפתחים שלה, Build, שייפתח מחר, החברה מכריזה על שורה של לפטופים עם CoPilot, מותג הבינה המלאכותית שלה (המבוסס על ChatGPT מתוצרת OpenAI שבה היא שותפה) ויכולות בינה מלאכותית אפויות כבר בפנים.

מיקרוסופט מכנה את המחשבים החדשים CoPilot פלוס, כאשר הם מיועדים לבצע יותר פעולות של בינה מלאכותית מחוללת באופן מקומי (יצוין שדל הציגו מחשבים דומים כבר לפני כמה שבועות, וגם קוואלקום עומדים לצאת עם מעבד ייעודי המעבד בינה מלאכותית במהירות, כפי שאפשר לראות בסרטון המצורף שצילמנו בתערוכת ברצלונה.

@nivlilien הסנאפדרגון איקס עלית הוא המעבד האחרון של קוואלקום למחשבים אישיים והוא מותאם במיוחד ליצירות בינה מלאכותית - ויכול לחולל יצירות מקומית על המחשב עצמו. #theuplink #tech #techtok #laptop #laptops #החיבור #טכנולוגיה #בינה_מלאכותית #בינה #בינהמלאכותית ♬ original sound - nivli

באופן דומה, היא תחבור גם לקוואלקום עצמה, לצד יצרניות נוספות כמו AMD, אינטל ויצרניות גדולות כמו אייסר, אזוס, דל, HP ולנובו. המחשבים הראשונים של קו-פיילוט פלוס כבר זמינים להזמנה מוקדמת היום, ויצאו לצרכנים בעוד כחודש. המחיר יתחיל מכאלף דולרים.

יאסוף מאהידי, ראש חטיבת החומרה וסגן הנשיא לשיווק מוצרים צרכניים בתוארו החדש (ומי שהחליף את פאנוס פניי, ה-"אבא" של הסרפייס בתפקיד) אמר באירוע כי החברה דמיינה לחלוטין מחדש איך ייראה המחשב האישי (סוג האמירות שאנחנו שומעים מהם חדשות לבקרים), והוא טוען כי אלה המחשבים החזקים ביותר שיצאו לצרכנים אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לפי מאהידי, מחשבי הקו-פיילוט פלוס יספקו 40 טרהפלופ לעומת 10 טרה פעולות בשניה המקובלות כיום בשוק, בעיבוד נוריוני. לשם השוואה קוואלקום טוענת שמעבד ה-X עילית שלה יספק 75 אלפי מיליארד פעולות בשניה. עוד טען מאהידי כי המעבדים במחשבים החדשים יעקפו את ה-M3 של אפל בביצועים בכמעט 60 אחוזים, ועם 22 שעות סוללה.

ה-Copilot PC. מיקרוסופט, אתר רשמי
החברה דמיינה לחלוטין מחדש איך ייראה המחשב האישי (סוג האמירות שאנחנו שומעים מהם חדשות לבקרים)/אתר רשמי, מיקרוסופט

יישום מעניין של יכולות בינה מלאכותית היא היכולת לדפדף לאחור במסמכים ותמונות ישנים, בממשק קולי. מיקרוסופט קוראת לתכונה הזו Recall, והיא קצת מזכירה את הטיימליין שצץ לרגע ונעלם בווינדוס 10, אבל בגירסה משוכללת יותר.

כמובן, החברה תשלב גם שלל כלי בינה מלאכותית בתוך מערכת ההפעלה, משיפור אוטומטי של גרפיקה, כתוביות חיות, תרגומים סימולטניים ביותר מ-40 שפות לווידאו חי או מוקלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully