וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell Technologies חושפת בכנס Dell העולמי 5 מחשבים חדשים מבוססי AI

Dell Technologies חושפת ב-Dell Technologies World 2024 את פורטפוליו המחשבים מבוססי AI של החברה - מחשבי Copilot+ AI. פרטים בפנים

XPS 13 Platinum 15. יחצ,
XPS 13 Platinum 15/יחצ

Dell Technologies חושפת ב-Dell Technologies World 2024 את פורטפוליו המחשבים מבוססי AI של החברה - מחשבי Copilot+ AI.

המחשבים האישיים החדשים, שמופעלים על ידי Snapdragon® X Elite ו-Snapdragon X PlusSeries בעלי יכולות בינה מלאכותית שמסייעות למשתמשים לייעל ולקדם את תהליכי העבודה והשימוש במחשב, עם אפשרויות חיפוש מתקדמות, חיי סוללה פורצי דרך של עד 27 שעות, כתוביות בעת שיחת וידאו, המשך עבודה מהמקום שבו הופסקה ועוד.

חמשת המחשבים הניידים החדשים הם ה- XPS 13, Inspiron 14 Plus, Inspiron 14, Latitude 7455 ו-Latitude 5455.

חוויות AI חדשות:

  • Recall: כלי שזוכר את כל מה שהמשתמש עשה במחשב ומאחסן אותו בצורה מאובטחת במחשב האישי ולא בענן, מה שמאפשר להמשיך לעבוד בדיוק מהמקום שבו העבודה הופסקה. ניתן לחפש בקלות קבצים ויישומים שהמשתמש עבד עליהם לפני שבועות תוך שימוש בשפה חופשית ותיאורית של המידע אותו הוא מחפש.
  • Cocreator: מאפשר ליצור תמונות בינה מלאכותית באמצעות שילוב של תיאור בשפה חופשית ומשיכות מכחול. המשתמש יכול לחזור על התמונה בזמן אמת כדי להפוך אותה בדיוק כמו שהוא רוצה.
  • Live Captions: היכולת לתרגם כל אודיו חי או מוקלט מראש מ-44 שפות לאנגלית, מה שהופך את שיחות הוידאו לקלות יותר.
  • Windows Studio effects: אפקטים חדשים של Windows Studio מתאימים את התאורה ומציעים מסננים יצירתיים חדשים כדי לשפר את שיתוף הפעולה בשיחות.
  • Auto Super Resolution שדרוג הסרטונים והמשחקים בזמן אמת לטובת הזרמה חלקה יותר.
Dell Silent Mouse and Keyboard Combo 1. יחצ,
Dell Silent Mouse and Keyboard Combo 1/יחצ

עוד תכונות

  • המעבדים החדשים במחשבים המבוססי AI יכולים לבצע 45 טריליון פעולות בשנייה (TOPS) ב-NPU כך שיהיה ניתן להריץ משימות AI בצורה יעילה ומהירה יותר.
  • באמצעות ה-Copilot במחשב, יהיה ניתן לקבל תוצאות מיידיות בעת חיפוש תוכן של המשתמש. המשמעות היא שאין צורך עוד לדאוג לגבי חיבור לאינטרנט או לענן, מה שהופך את המשימות לחלקות, נגישות ומאובטחות יותר מכל מקום שבו עובדים או משחקים במחשבי ה-+Dell Copilot.
  • שירותי ההטמעה החדשים של Dell עבור פתרונות Microsoft Copilot מאפשרים ליצור במהירות דרכים יעילות יותר לעבודה בכל הארגון, להפחית סיכונים ולהכין את המשתמשים הנכונים לאימוץ מלא של טכנולוגיות Copilot.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully