וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשרד עורכי הדין הגדול בישראל: האם הסודות של המיליארדרים בדרך להיחשף?

גולדפרב-זליגמן מייצג שורה ארוכה של לקוחות מהשורה הראשונה, כולל טייקונים, מנכ"לים בכירים ומוסדות פיננסיים מובילים. פריצת סייבר חמורה עלולה לחשוף את המספרים

האקר. ShutterStock
עוד פריצה חמורה/ShutterStock

זעזוע עובר על משרד עורכי הדין הנודע גולדפרב-זליגמן, שנחשב לאחד המשרדים המשפיעים ביותר בישראל, בעקבות פריצת סייבר חמורה. גולדפרב-זליגמן מייצג שורה ארוכה של לקוחות מהשורה הראשונה, כולל טייקונים, מנכ"לים בכירים ומוסדות פיננסיים מובילים.

הדאגה העיקרית מתמקדת בגישה שהשיגו ההאקרים לתכתובות האימייל של הלקוחות, שעשויות להכיל מידע אישי וסודות עסקיים בעלי רגישות גבוהה. לקוח בולט של המשרד, ששמו לא נחשף, הביע את מצוקתו: "המצב לא פשוט. יש לנו המון מידע חסוי בתיבות הדואר של גולדפרב. אנחנו בלחץ גדול".

כדי להתמודד עם המשבר, נשכרה למשרד גולדפרב-זליגמן חברת הסייבר הנחשבת סיגניה, שזוכה להכרה גלובלית בזכות מומחיותה יוצאת הדופן. נציגיה המנוסים של סיגניה שוקדים על פענוח נסיבות הפריצה, מיפוי הפגיעה והגנה על הנתונים החסויים.

תוצאות הפריצה עלולות להיות קטסטרופליות עבור הלקוחות שבמוקד, שכן חשיפת פרטים אישיים ומידע רגיש תאיים על שמם הטוב, צנעת הפרט והאינטרסים הפיננסיים שלהם. דליפה של חומר בעל רגישות גבוהה יכולה להסב למוניטין של משרדי עורכי דין נזק עצום.

ממשרד גולדפרב-זליגמן נמסר: "לאחרונה, עודכנו על ידי מערך הסייבר הלאומי על חשד לאירוע סייבר הנוגע לרשת מחשוב והמידע של המשרד. המשרד נעזר בחברת סיגניה, חברה בעלת שם עולמי בתחום הסייבר, אשר ביצעה בדיקה מיידית ומעמיקה. בדיקה זו גילתה חדירה מוגבלת לאחד משרתי המשרד, במסגרתה הועתקו פריטי מידע. האירוע טופל באופן מיידי ועדכון נמסר לרשות הגנת הפרטיות. יודגש כי אין ולא הייתה כל פגיעה בעבודה השוטפת של המשרד".

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully