וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רמקולים: לראשונה - ל-Sonos יש גם אוזניות

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 19:22

ענקית הסאונד עושה צעד משמעותי בתחום האודיו - והכריזה על אוזניות קשת אלחוטיות. בין היתר, הן כוללות סינון רעשים מתקדם במיוחד, עם 8 מיקרופונים, עיצוב אלגנטי ועד 30 שעות האזנה

Sonos Ace. Sonos, אתר רשמי
Sonos Ace/אתר רשמי, Sonos

סונוס (Sonos), שם נרדף למערכות שמע חכמות מבוססות Wi-Fi, עושה צעד משמעותי קדימה ומשיקה היום (שלישי) - לראשונה - את ה-Sonos Ace, אוזניות קשת אלחוטיות פרימיום עם ביטול רעשים אקטיבי. האוזניות יהיו זמינות לרכישה בישראל, ביבוא רשמי של רשת באג, החל מ-5 ביוני במחיר של 1,999 ש"ח.

האוזניות החדשות מעוצבות בצורה חדשנית, נוחות ללבישה לאורך זמן ומספקות סאונד באיכות גבוהה עם טווח דינאמי רחב. הן כוללות ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ברמה הגבוהה ביותר, עם 8 מיקרופונים, מצב שיקוף (Aware Mode) המאפשר לכם לשמוע את הסביבה, וחוויית קולנוע ביתי באמצעות טכנולוגיית TrueCinema החדשה של Sonos.

Sonos Ace. Sonos,
Sonos Ace/Sonos

מבחינת העיצוב, הדגם כולל מראה דק ואלגנטי עם הדגשות מתכת וגימור מט. האוזניות עשויות מחומרים קלים ועמידים להתאמה ואוורור, עם כריות אוזניים מ"ספוג זיכרון" (Memory Foam) רך ועור טבעוני. רצועת הראש וכריות האוזניים המגנטיות ניתנות להתאמה אישית ומספקות איטום אקוסטי מושלם. בנוסף, האוזניות כוללות כפתורים פיזיים שעשויים פלדת אל-חלד איכותית, והעיצוב השטוח המתקפל מתאים היטב למארז הנסיעות הקל והדק במיוחד.

עוד אפשר למצוא סוללה גדולה וטעינה מהירה במיוחד. בחברה מבטחים עד 30 שעות של האזנה למוזיקה, כאשר 3 דקות בלבד יספיקו ל-3 שעות האזנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Sonos Ace. Sonos, אתר רשמי
ה-Sonos Ace/אתר רשמי, Sonos

"Sonos Ace מייצג את השאיפה שלנו ליצור חוויות סאונד מרגשות השוות לרגע בו אנו חיים", אמר מקסים בובאט-מרלין, מעצב המוצר הראשי של Sonos. "זהו פרק חדש ומרגש כאשר אנו מתחילים במה זה אומר לעצב להאזנה אישית. נאמן למורשת של Sonos של מוצרי פרימיום, כל פרט בנפרד של Sonos Ace עוצב במומחיות, עוצב בהתאמה אישית, וכוונן על ידי מומחי הסאונד המובילים בעולם כדי להעניק חווית האזנה שאינה דומה לכל דבר אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully