וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הבא של האיקומרס? הכנס הזה יסביר הכול

חברת BOA ideas מקיימת כנס העוסק באתרי איקומרס על גבי פלטפורמת שופיפיי לחברות מובילות

בואה אידיאס. עילית סרפוס,
בואה אידיאס/עילית סרפוס

חברת BOA Ideas בבעלות עמוס שחם המתמחה בפיתוח איקומרס על גבי פלטפורמת שופיפיי מאז שנת 2014 יוזמת כנס ב-28.5 בשיתוף עם משרד רואי החשבון BDO סביב המומנטום של חברות גדולות בישראל המתעניינות בטכנולוגיה המתקדמת של שופיפיי פלוס שמתאימה לחברות ריטייל בינוניות וגדולות.

חברת BOA Ideas המתמחה כאמור בהקמת אתרי איקומרס ובאינטגרציות של המערכות הלוגיסטיות השונות בעסק כגון שילוח ותפעול ואשר פתחה גם אפליקציות ייעודיות בחנות האפליקציות של שופיפיי על מנת לענות על צרכים אלו (לשופיפיי יש אקו סיסטם של חנות אפליקציות והם מעודדים מפתחים צד שלישי לפתח אפליקציות שיעמדו בתו תקן הגבוה שלהם)בחרה לקיים כנס שמיועד להבין שפתיחת חנות שופיפיי מתאימה גם לחברות הגדולות והמובילות זו גם הסיבה שולה וינטראוב מחברת שופיפיי תגיע לכנס ותערוך ביחד עם BOA Ideas טקס ייחודי שמטרתו הענקת פרסים למותגים שעברו את סף -100,000 ש מכירות. בנוסף ירצו בכנס נציגים מחברות גלובל אי, AdScale, BDO ואחרים. בזכות ההיכרות העמוקה עם התשתית החזקה של שופיפיי ועל בסיס הידע אומצה גישה המבקשת למנף את היכולות של הפלטפורמה לטובת פרויקטים נרחבים. ניתן בהתאם לדרישות עיסקיות לפתח פתרונות מותאמים אישית.

החנויות של שופיפיי נבנות גם מתוך התשתיות הקיימות בחברה ועל פי ההתאמה הנדרשת. יש כמובן לדאוג שתחזוקת הקוד תהיה קלה , עם גישה שכוללת ניהול תהליכי פיתוח מורכבים ותהליכי.devops
כלי הפריסה המתקדמים שסופקו על ידי שופיפיי פלוס מאפשרים את הנראות והתפקוד של האתרים באופן עצמאי.

חוסך את הצורך בניהול ממשקים נפרדים

BOA Ideas פיתחה גם 18 אפליקציות המתממשקות בין אתר שופיפיי לבין חברות שילוח כמו אפליקציית הדגל - MapIt - המאפשרת להגדיר אזורי משלוח בסימון מדויק על מפה, בניגוד להזנת כתובות ומיקודים. האפליקציה מאפשרת למשתמשים בה להגדיר אזורים ספציפיים לשילוח מהיום להיום או להחריג אזורים מסוימים למשלוח. עסקים שיש להם סניפים פיסיים יכולים להציע לגולש בהזמנה באונליין את הסניף הקרוב ביותר אליו לאיסוף עצמי- שיטת משלוח זולה ונוחה. עוד אחד מהשימושים הבולטים של האפליקציה הוא לאפשר לבעל העסק להגדיר בהתאמה אישית את עלות המשלוח לפי אזור גאוגרפי.

בנוסף, החברה פיתחה 18 אפליקציות שונות שיוצרות ממשק בין אתרי שופיפיי לבין חברות שילוח מובילות בישראל, כגון HFD, תפוז, צ'יטה ועוד. אפליקציות אלה חוסכות מהלקוחות את הצורך לנהל ממשקים נפרדים. האפליקציה מסנכרנת באופן אוטומטי בין הזמנות בחנות שופיפיי לבין חברות השילוח. כאשר לקוח מבצע הזמנה, פרטי ההזמנה והמשלוח מועברים אוטומטית לחברת המשלוחים לטובת ביצוע המשלוח.

כמו כן, האפליקציה מאפשרת לחנות להדפיס באופן אוטומטי תוויות משלוח עבור כל הזמנה, ולקבל עדכוני מעקב אחר החבילה וקיימות גם מערכות מורכבות בעברית לניהול החזרות ואיסוף חבילות מסניפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully