וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפתם דיגיטלית? היחידה להגנת סייבר נחלצת לעזרתכם

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 13:46

מיזם התנדבותי חדש של שלושה מומחי אבטחה ישראלים, נועד לספק הגנה והדרכה לאנשים פרטיים ועסקים קטנים שהותקפו במרחב הסייבר במסגרת המלחמה ובכלל

Black Shadow. ShutterStock
Black Shadow/ShutterStock

בשעה שגופים מדינתיים וחברות גדולות מוגנות על ידי גופים מקצועיים או על ידי מערך הסייבר הלאומי, לאזרחים קטנים שהותקפו במרחב הסייבר במהלך מלחמת "חרבות ברזל" בחודשים האחרונים או בכלל, אין תמיד למי לפנות. שלושה מומחי אבטחה ישראליים החלו לאחרונה במיזם התנדבותי שנועד לספק מעטפת מקצועית לאזרח הקטן, ולספק טיפים, מדריכים וידע להתגוננות יעילה ברמה האישית של הוואטסאפ והמחשב האישי - גם לאנשים שלא בהכרח מבינים את התחום, וגם לעסקים קטנים שידם אינה משגת לממן שירותי אבטחה מקצועיים.

רז זדה, תום מלכה ואושר עשור הם שלושה מומחי אבטחה ישראליים שהחליטו להעמיד בהתנדבות את הידע המקצועי שלהם לטובת אזרחי ישראל, כולל אנשים שלא תמיד מסתדרים עם טכנולוגיה. באתר החדש שהקימו: ILCD (Israel Cyber Defense), הם מציעים מגוון מדריכים פשוטים ונגישים המסבירים כיצד להגן על המכשירים האישיים שלנו כמו המחשב או הסמארטפון, כמו גם איך להגן על תוכנות נפוצות כמו וואטסאפ.

לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מוצעים גם מדריכים המסבירים איך למגן סביבת פעילות עסקית דיגיטלית בפני מתקפות, ואפילו איך להעביר את הפעילות למחשוב ענן - כזה הנהנה מהגנה מקצועית של חברות הטכנולוגיה הגדולות שמנהלות שירותים כאלה.

זדה, מלכה ועשור מציינים כי מטרת המיזם היא "לאפשר לכל אחד ואחת להרגיש מוגנים ובטוחים בעולם הדיגיטלי המורכב בו אנו חיים" ומבטיחים לעדכן אותו בהמשך עם תכנים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully