וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SAP הכריזה על זמינות הפיתרון שלה על תשתית הענן של AWS בישראל

לקוחות בכל הגדלים ומכל מגזרי התעשייה יכולים כעת לקבל גישה לשירותי RISE with SAP ולאחסן את הנתונים שלהם באופן מאובטח בישראל, תוך זמני השהיה נמוכים יותר

עופר מילבסקי. מתן תומרקין,
עופר מילבסקי/מתן תומרקין

SAP ו- Amazon Web Services‏ (AWS)הכריזו על זמינות פתרון ה-ERP בענן RISE with SAP ב-Region של AWS בישראל. ארגונים בישראל יוכלו ליהנות מהשימוש ב-AWS בישראל בשילוב עם המוצרים, הכלים והשירותים של RISE with SAP כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם למודל ענני על מנת להפוך לעסקים מהירים, גמישים, אדפטיביים וברי-קיימא.

RISE with SAP ב-Region של AWS בישראל מאפשר ללקוחות הנדרשים לאחסן את הנתונים שלהם בישראל באופן מאובטח, תוך שליטה מלאה על קביעת מיקום המידע, תאימות עם עמידה בדרישות המקומיות וקיצור זמני השהייה.

RISE with SAP כולל מוצרים, כלים ושירותים הנדרשים לחברה להאצת המסע שלה לענן, ללא קשר לגודלה, לסקטור או למידת הדיגיטיזציה שממנה היא מתחילה את המסע ומאפשר לה להתפתח בקצב שלה.

הפתרון משלב את פתרון ה-ERP של SAP - SAP S/4HANA Cloud Private Edition עם תשתית מנוהלת ושירותי התמיכה למיטוב הזמינות והמהימנות של המערכות. בנוסף, הוא מאפשר להפיק את הערך המירבי מהנתונים הודות ליישום IoT, AI, ביג דאטה או למידת מכונה וכך, לקדם חדשנות במודלים עסקיים.

הראל יפהר. רמי זרנגר,
הראל יפהר/רמי זרנגר

נוסף על כך, ה-Region של AWS בישראל (תל אביב) מורכב מ"אזורי זמינות" (Availability Zones). כל אחד ממוקם רחוק מהאחרים באופן מספק כדי לתמוך בהמשכיות העסקית של הלקוחות, אך קרוב דיו כדי לספק זמני תגובה נמוכים ליישומים בעלי זמינות גבוהה הממנפים מספר "אזורי זמינות". כל "אזור זמינות" מוזן ממקור חשמל עצמאי ובעל קירור ומערכות אבטחה פיזית עצמאיים והוא מחובר באמצעות רשתות יתירות בעלות זמני שיהוי נמוכים במיוחד (ultra-low-latency networks). לקוחות AWS המתמקדים בזמינות גבוהה, יכולים לעצב את היישומים שלהם כך שיפעלו ממספר"אזורי זמינות" כדי לעמוד ברמת זמינות גבוהה אף יותר.

RISE with SAP ב-Region של AWS בישראל מספק אפשרות התאוששות מאסונות במרחק קצר עם יעד נקודת התאוששות (RPO) של אפס. בנוסף, אפשר להשתמש ב-Regions AWS נוספים ליישום פתרונות התאוששות מאסונות במרחקים ארוכים.

"זוהי הכרזה חיובית ללקוחותינו מכל המגזרים, כיוון שהיא מהווה שלב נוסף שנועד להקל על מסע הטרנספורמציה שלהם ולעזור להם לגלות דרכים חדשות לתפעול העסקים שלהם בענן", אמר עופר מילבסקי, מנכ"ל SAP ישראל. RISE with SAP" הוא הבסיס שממנו יבוצע הזינוק אל העתיד והיכולת לעשות זאת מה-Region של AWS שממוקם במדינה שלנו ומספק את האבטחה ואת הביטחון הדרושים לחברות לצורך הנעת שינוי. הכרזה זו מחזקת ברמה המקומית את הברית שחברת SAP מקיימת עם AWS בקנה מידה גלובלי במשך 15 שנה".

"אנו משוכנעים שהעבודה עם SAP תעזור ללקוחות להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולייצר חדשנות מהר יותר, להבטיח את רמות האבטחה, הזמינות וההתאוששות הגבוהות ביותר", מדגיש הראל יפהר, מנהל אזור ישראל ואפריקה מדרום לסהרה ב-AWS".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully