וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובורוק משיקים שואבים רובוטיים ואלחוטיים חדשים בישראל

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 22:53

במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר, הכריזו מודן אלקטרוניקה ובאג על הדגמים החדשים של רובורוק ששיווקם יחל בישראל לצד ה-S8 MaxV Ultra הרובוטי, הושקו גם שני דגמים אלחוטיים מעניינים ודגם רובוטי נוסף, ה-Q Revo MaxV

ה-Roborock S8 MaxV Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Roborock S8 MaxV Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת מודן אלקטרוניקה היבואנית של רובורוק ובאג השיקו הבוקר (רביעי) במסיבת עיתונאים בתל-אביב ארבעה דגמים חדשים של החברה. ספינת הדגל החדשה ה-S8 MaxV Ultra, דגם רובוטי מעט נגיש יותר מסדרת ה-Q Revo בשם MaxV, ולצדם, שני שואבים-שוטפים שאחד מהם מסקרן למדי.

נתחיל אבל עם ספינת הדגל - ה-S8 MaxV Ultra בעל השם הארוך, הוא שואב רובוטי מתקדם עם שיפורים כמו מברשת נשלפת מגוף הרובוט עם זרוע לניקוי קצוות ופינות, לצד שיפורים בתחנת העגינה המכונה RoboDock.

המברשת העגולה הצדית הנשלפת, היא מברשת לחה המסתובבת, ואילו השואב עצמו הוא בעל עוצמת יניקה מהגבוהות שקיימות - 10,000 פסקל. עוד מותקנת בצדו האחורי של השואב העגול מערכת ניגוב בשם VibraRise 3, הכוללת מטלית הרוטטת 4,000 פעמים בדקה, עם מבנה ייחודי ויכולת להתרומם שני סנטימטרים מעל שטיחים. השואב מצויד גם במצלמה קדמית לזיהוי מכשולים ולתקשורת דו כיוונית עם ההולכים על ארבע אם אתם במקרה מחוץ לבית.

תחנת העגינה ממלאת בשואב נוזל ניקוי באופן אוטומטי ושוטפת את מטלית הניגוב עם מים חמים ב-60 מעלות ומייבשת אותה באוויר חם באותה הטמפרטורה - כך שלא נוצרים מפגעי ריח. ה-S8 MaxV Ultra יימכר ב-5,890 שקלים ויהיה זמין החל מסוף החודש במכירה מוקדמת, ובקרוב תושק גם גירסה עם חיבורים ישירים לברזים ולניקוז מתחנת העגינה, כך שאין צורך במיכלי מים למילוי והורקה ידנית.

דגם ה-Q Revo הוא פיתרון מהסדרה היותר נגישה של רובורוק מדגם MaxV. הוא מסתפק בשני ראשי ניקוי עגולים מסתובבים (לעומת גלגלות סיליקון אצל אחיו הגדול), עוצמת שאיבה מעט צנועה יותר של 7000 פסקל ויכולת הרמת סחבה לגובה של סנטימטר אחד במקום שניים. גם כאן מציעה תחנת העגינה ריקון אוטומטי, שטיפת המברשות ב-60 מעלות וייבוש באוויר חם בטמפרטורה של 45 מעלות. המחיר יהיה 4,890 שקלים.

הרובורוק Q Revo MaxV. יחצ, אתר רשמי
הרובורוק Q Revo MaxV/אתר רשמי, יחצ

הכל באחד - שואב ידני, עומד ושוטף

לצד השואבים הרובוטיים, השיקה החברה גם שני דגמים של שואבים-שוטפים ידניים אלחוטיים, אחד מהם מסקרן במיוחד. ה-Dyad Pro Combo משלב שואב אבק ידני ואלחוטי-עומד לשאיבה רטובה, אם מנתקים ממנו את יחידת המנוע, והוא גם מגיע עם ערכת אביזרים תואמת קטנה.

ל-Dyad Pro Combo יש עוצמת יניקה של 17,000 פסקל, בשילוב עם הזרקת מים, הוא מתוכנן גם לשאיבה יבשה וגם לניקיון לח. הגלגלות (יש במכשיר שלוש כאלה), מתחממות ומסוגלות לבצע ייבוש בטמפרטורה של 50 מעלות, בדומה לשואבים הרובוטיים, וזמן עבודה של עד 43 דקות. המחיר יהיה כ-2,500 שקלים.

Dyad Pro Combo. יחצ, אתר רשמי
ה-Dyad Pro Combo/אתר רשמי, יחצ
Roborock Flexi Pro. יחצ, אתר רשמי
ה-Roborock Flexi Pro/אתר רשמי, יחצ

ולבסוף השיקה החברה עוד דגם שואב-שוטף אלחוטי בעיצוב נקי בשם Flexi Pro עם עוצמת שאיבה זהה לזו של אחיו הגדול, אבל הוא מתהדר ביכולת להשתטח כמעט לחלוטין על הרצפה (כמעט 180 מעלות), כך שאפשר לנקות איתו בקלילות גם מתחת לרהיטים נמוכים ועוד פטנט חמוד הוא הגלגלים הממונעים הדו כיווניים שמשנים את פעולתם לפי כוון הדחיפה. וחיישנים המותקנים בשואב כמובן מזהים את רמת הלכלוך, ומאפשרים שינוי אוטומטי של עוצמת הניקיון בהתאם. זמן הפעולה הוא 43 דקות, והמחיר יהיה 1,790 שקלים לרכישה החל מיולי.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully