וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משיקה את yes+MIR - אפליקציית תוכן חדשה ברוסית

האפליקציה החדשה הזמינה ללקוחות yes+ מציעה למעלה מ-50 ערוצים נוספים וספריית VOD ענקית עם תכנים שיתעדכנו באופן שוטף. כחלק מהמהלך שירות yes+ ייתמך כעת גם בשפות אנגלית ורוסית. סמנכ"ל השיווק של yes: "מנגישים את חווית הצפייה הטובה בישראל גם לשפות נוספות"

yes+ MIR. יחצ,
yes+ MIR/יחצ

חברת yes משיקה את yes+MIR - עולם תוכן חדש ברוסית המותאם ללקוחות דוברי השפה. מדובר באפליקציה חדשה וייחודית שפותחה על ידי yes וחברת TERRA TV הכוללת מעל ל-50 ערוצים במגוון ז'אנרים ברוסית, אוקראינית, גיאורגית ועוד, וכן ספריית VOD ענקית עם אלפי תכנים לכל המשפחה: סדרות, סרטים, דוקו, תכני ילדים, ספורט, הצגות תיאטרון ומוזיקה. בין הערוצים הבולטים באפליקציה החדשה: Kvartal TV, Bridge TV Russkiy Hit, RTVI RETRO, ,Smaylik Ocean TV ועוד.

כבר היום לקוחות yes נהנים מ-4 ערוצים סרטים מתורגמים ומדובבים לרוסית לצד כי-2000 סרטים חינמיים המדובבים ומתורגמים גם הם ב-VOD בנוסף לשני ערוצים סרטים חדשים שהושקו לאחרונה ללקוחות .yes+ עוד מציעה yes ללקוחותיה 3 ערוצי סדרות מתורגמים לרוסית, כ-600 סדרות ועונות חדשות וכ-700 תכני דוקו המתורגמים לרוסית בשירות yesVOD. yes+MIR מעשיר את מגוון הערוצים והתכנים לקהל דובר הרוסית ויהפוך את yes לשירות הסטרימינג המוביל בישראל עבור דוברי רוסית.

החברה תציע ללקוחות שני סוגים של חבילות למצטרפים ל-yes+MIR: חבילת הבסיס הכוללת מעל ל-50 ערוצים ואת ספריית ה-VOD בעלות של 39.90 לחודש וכן את חבילת yes+MIR Premium הכוללת 3 ערוצים נוספים בעלות של 49.90 לחודש. החברה מציעה כעת הטבת הצטרפות של 3 חודשים מתנה כאשר השירות זמין ללקוחותyes+ בעלי ממיר AndroidTV וניתן להצטרף אליו דרך הממשק, אתר האינטרנט של yes או באמצעות שירות הלקוחות במספר *2080.

במקביל הודיעה yes על שדרוג נוסף ב-yes+ ומעתה הממשק יתמוך גם בשפות אנגלית ורוסית. לקוחות בyes+ יוכלו מעתה להגדיר את שפת הממשק הרצויה, כאשר כל התכנים על המסך יוצגו בשפה הנבחרת. כדי לעדכן את שפת הממשק הרצויה, על הלקוחות להיכנס להגדרות, העדפות ממשק, הגדרות שפה, שפת ממשק - ולבחור את השפה הרצויה.

"אנחנו מנגישים את חווית הצפייה הטובה בישראל גם לאנגלית ולרוסית והשקת yes+MIR תיתן מענה מצוין לקהל דובר הרוסית המחפש תוכן עשיר ומגוון בשפתו", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "אנחנו נמצאים בעיצומו של מהלך אסטרטגי משמעותי עבורנו - מעבר משידורים בלוויין לשידורי על גבי אינטרנט, כאשר כבר היום יש לנו מעל ל-400 אלף מנויי IP - יותר מלכל חברה אחרת בישראל. השקת yes+MIR, כחלק מהמהלך תסייע לנו להגדיל את מספר הלקוחות שלנו שנהנים מהטלוויזיה המצוינת והאיכותית של yes על גבי האינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully