וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיות מתחת לעיניים, יש לכם? אימוג'י נוספים בדרך אלינו

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 13:48

כמדי שנה, ארגון יוניקוד האחראי על הרגולציה של האימוג'י בין הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות, פרסם את עיצובים חדשים שנראה בשנה הבאה

האימוג'י החדש שיגיע אלינו. וואלה! טכנולוגיה
האימוג'י החדש שיגיע אלינו/וואלה! טכנולוגיה

בטרם נחגוג את יום האמוג'י העולמי שיחול בעוד כחודש וחצי, ב-17 ביולי, אנו מקבלים הצצה לאוסף האמוג'י החדשים שיגיעו בסוף 2024, שצפוי להצטרף לאוסף העצום הזמין כיום למשתמשים בפלטפורמות השונות כחלק מתקן Unicode 16. ברשימה: נֵבֶל, פרצוף עם שקיות מתחת לעיניים, טביעת אצבע, עץ ללא עלים, סלק אדום, את חפירה וכתם צבע.

לרוב, לוקח מספר חודשים ליצרניות סמארטפונים כמו אפל לעצב גרפית את האימוג'ים החדשים. לכן, סביר להניח שלא נראה אותם עד לאחר השקת iOS 18, במהלך חודש ספטמבר. על פי ההערכות, אפל תוסיף את האימוג'ים החדשים בסביבות חודש מרץ 2025, ככל הנראה עם עדכון iOS 18.4.

העדכון האחרון שהביא אימוג'ים חדשים לאייפון היה iOS 17.4 שיצא במרץ 2024. בין האימוג'ים שהצטרפו אז: ליים, פטרייה חומה, עוף החול (פניקס), שרשרת שבורה, ראש המנענע אנכית (ל"כן") וראש המנענע אופקית (ל"לא").

אימוג'י חדשים בדרך אלינו. Unicode, אתר רשמי
האימוג'י החדשים שיגיעו אלינו/אתר רשמי, Unicode

מי שאחראי על עולם האימוג'י, ותיאום אחיד בין כל הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות, הוא ארגון Unicode (יוניקוד). מדי שנה, מפיץ הארגון טיוטה עם הצעות לאימוג'ים חדשים, וכל פלטפורמה בוחרת בעיצוב מעט שונה. כך יוצא שגם אם משמעות האימוג'י זהה, מראהו עשוי להשתנות מעט באייפון, באנדרואיד, בוואטסאפ ובפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully