וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס Bynet EXPO יתקיים ביום חמישי הבא

השנה, המסר המרכזי שילווה את האקספו הוא Time for RE-CONCEPTION כלומר חשיבה מחדש הנדרשת מארגונים במטרה למצות את יכולות הטכנולוגיה תוך חיבור וסינרגיה עם המרכיב האנושי ההכרחי. כל הפרטים בפנים

אלון בן צור. בינת תקשורת מחשבים,
אלון בן צור/בינת תקשורת מחשבים

כנס Bynet EXPO יתקיים ביום חמישי הבא, 30 במאי בביתן 2 אקספו תל אביב.

השנה, המסר המרכזי שילווה את האקספו הוא Time for RE-CONCEPTION כלומר חשיבה מחדש הנדרשת מארגונים במטרה למצות את יכולות הטכנולוגיה תוך חיבור וסינרגיה עם המרכיב האנושי ההכרחי. היברידיות בין האדם לטכנולוגיה, כמו גם בין מגוון הטכנולוגיות, היא זו שתביא את הארגון להצלחה ותעשה את ההבדל. את האירוע תנחה דפנה ליאל מחדשות 12, ויתארח בו גם מסעב חסן יוסף, מי שידוע בכינוי "הנסיך הירוק", ותופיע נטע ברזילי. אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, יציג במליאה טרנדים ומגמות גלובליות.

כנס Bynet EXPO הוא כנס ההייטק וטכנולוגיות המידע הגדול בישראל, שמתקיים זו הפעם ה-19. באירוע, אליו צפויים להגיע כ-5,000 משתתפות ומשתתפים, תוצג מעטפת פתרונות 360⁰ מעולמות הטכנולוגיה החדשניים. התערוכה השנה תכלול מגוון רחב של טכנולוגיות, בהן טכנולוגיות Cyber Security, DevOps & SRE ניתוח מידע ובינה מלאכותית, פתרונות ענן, אוטומציה טכנולוגיות לשיפור חוויית לקוח ועוד.

האירוע מיועד לכלל קהילת ההייטק בישראל - ממפתחי קוד פתוח, דרך מומחי סייבר ואבטחת מידע ועד ארכיטקטי ענן, כולל בכירים ובכירות בתעשייה. כמו כן, באירוע תינתן במה לעשרה סטארטאפים ישראליים נבחרים שיציגו את המוצר/פתרון שלהם בביתן בתערוכה.

באירוע יהיו מספר מתחמים:

  • 1. מתחם ייעודי לטובת Development Workshops
  • 2. תערוכה שבה יוצגו הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחומי Public Cloud ,CX ,DevOps ,IoT ,Cyber וData & AI Computing.
  • 3. מליאה בנושא Development, Data & AIבהשתתפות יודי בר און, מנכ"ל Kaleidoo, חברת מבית בינת העוסקת בפתרונות ביג דאטה ובינה מלאכותית, ולאוניד נירייב, AVP Software Engineering and DevOps BU Manager בבינת תקשורת מחשבים.
  • 4. מסלולי תוכן מקצועיים.
  • עוד באותו נושא:
  • כנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully