וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: האוזניות של Sonos הן חוויית סאונד מרשימה, והמחיר בהתאם

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 9:16

עם איכות סאונד מרשימה, ביטול רעשים מצוין, ותג מחיר שאינו מתיימר להיות תחרותי, Sonos מכוונת גבוה ומציבה אתגר רציני למתחרות הגדולות. האם הדגם החדש אכן עומדות בציפיות? לקחנו אותן לבדיקה מעמיקה כדי לגלות

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Sonos Ace/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סונוס (Sonos), החברה שהביאה לנו רמקולים וסאונדברים מעולים ונחשבת ל-"Apple של הרמקולים", החליטה לקפוץ ראש לזירה החדשה והלוהטת של אוזניות אלחוטיות. בשבוע שעבר החברה הכריזה על ה-Sonos Ace, אוזניות חדשות שמצטרפות לשוק שכבר עמוס במותגים כמו אפל, סוני ובוס. ואיך לא, עם תג מחיר גבוה של 450 דולר (כ-2,000 שקלים), נשאלת השאלה: האם היא יכולה להתבלט? קיבלנו את האוזניות לסקירה מרשת באג, היבואנית הרשמית בישראל, וחזרנו עם כמה מסקנות.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Sonos Ace: החברה נחשבת ל-"Apple של הרמקולים"/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב וכפתורים

במבט ראשון, ה-Ace נראות כמו תוצאה של רומן סודי בין סוני XM5 לאיירפודס מקס. יש להן את המראה המינימליסטי והאלגנטי של אפל, אבל עם קצת יותר "בשר" בסגנון של סוני. הן מגיעות בצבעים שחור ולבן, מחוברות לרצועת הראש באמצעות מחבר מתכת דק במיוחד, לצד גימור מט אלגנטי מחומר שדוחה טביעות אצבע וכריות שניתנות להסרה ולהחלפה, הודות לחיבור המגנטי שלהן. הצירים מוסתרים בתוך האוזניות עצמן, מה שמעניק להן מראה חלקלק ועוזר למנוע משערות להיתפס במנגנון.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
האוזניות כוללות כריות שניתנות להסרה ולהחלפה, הודות לחיבור המגנטי שלהן/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הלוגו העדין של סונוס מעטר את האוזנייה הימנית, שם גם תמצאו כפתור ייעודי להפעלת/כיבוי של ביטול הרעשים האקטיבי. בנוסף, כבר בדור הראשון של האוזניות שלה, סונוס עשתה (בחוכמה) את מה שאף אחד לא ביקש ממנה, והוא להוסיף שליטה בעוצמת השמע באמצעות כפתור פיזי, בניגוד למגמה של משטחי מגע. לדעתי מדובר במהלך חכם, במיוחד עבור אנשים כמוני שמתגעגעים לתחושה המוחשית של כפתור אמיתי.

על האוזנייה השמאלית תמצאו כפתור בודד להפעלה וכיבוי, לצד יציאת USB-C. ניתן לסובב את האוזניות ב-90 מעלות כדי לאחסן אותן בקלות בתיק הנשיאה הדקיק המצורף, אך לא ניתן לקפל אותן פנימה.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הלוגו העדין של סונוס מעטר את האוזנייה הימנית, שם גם תמצאו כפתור ייעודי להפעלת/כיבוי של ביטול הרעשים האקטיבי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נוחות

פרט נוסף שחשוב להתעכב עליו כאן הוא הנוחות, בטח כשמדובר באוזניות קשת שעלולות להפעיל לחץ על הראש, לחמם את הראש וליצור אי נעימות בשימוש ממשוך. בפועל, אחרי ימים של האזנה בשעות שונות במהלך היום, האוזניים שלי לא צעקו הצילו. הכריות הרכות והקלילות עושות עבודה מצוינת בפיזור הלחץ והאוויר, ורצועת הראש המתכווננת מבטיחה התאמה מושלמת ושומרת על פרופיל דק יחסית.

בנוסף, גם בזמן ריצה על ההליכון, ואפילו במהלך אימון האינטנסיבי ביותר הן לא זזו מהמקום. בשונה מדגמים אחרים שיצא לבדוק בעבר, אין צורך לעצור כל רגע כדי לסדר אותן או לוודא שהן לא יפלו.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אחרי ימים של האזנה בשעות שונות במהלך היום, האוזניים שלי לא צעקו הצילו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סאונד וחיבור

סונוס ידועה באיכות הסאונד המעולה שלה, וה-Ace לא מאכזבות. יש מי שניסה את האוזניות שבדקנו וטען שהן עולות על האיכות של ה-XM5 של סוני או האיירפודס מקס. לטעמי, קשה להבחין בהבדל, והדגם מצטרף לטופ 3 של האוזניות שיצא לי לבדוק בשנים האחרונות.

ואין שום דבר שלא נהניתי להאזין לו ב-Ace: האוזניות מספקות צליל עשיר, מפורט ומאוזן להפליא, עם באסים עמוקים, גבוהים וצלולים. למרות שהסאונד מרשים כבר מהרגע הראשון, מומלץ להשתמש באפליקציה החדשה של Sonos כדי להתאים את ה-EQ (איקולייזר) לטעמכם האישי, אם תזדקקו לזה.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סונוס ידועה באיכות הסאונד המעולה שלה, וה-Ace לא מאכזב/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אחד המאפיינים הבולטים של ה-Ace הוא היכולת להעביר אודיו מטלוויזיה לסאונד בר של Sonos בלחיצת כפתור, כולל תמיכה באודיו מרחבי ומעקב אחר תנועות הראש. עם זאת, אם ציפיתם שה-Ace יירשו את אותה פונקציונליות כמו הרמקולים הביתיים של החברה, אתם הולכים להתאכזב - ה-Ace פועלות בעיקר על בלוטות', ועוברות ל-Wi-Fi רק כשאתם מחברים אותן לסאונדבר. לחיצה ארוכה על ה-Content Key מעבירה את הסאונד מהסאונדבר לאוזניות, אבל בשלב זה, רק ה-Arc, הסאונדבר המתקדם ביותר של סונוס, תומך בפיצ'ר הזה, והתמיכה בדגמים האחרים תגיע בהמשך.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מי שניסה את האוזניות שבדקנו וטען שהן עולות על האיכות של ה-XM5 של סוני או האיירפודס מקס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ובכלל, במיוחד במוצרים כמו אוזניות שנועדו להתחבר למגוון רחב של מכשירים, המעבר של סונוס לבלוטות' בלבד הוא החלטה מבורכת שהייתה צריכה להתקבל מזמן, ונותר לקוות שסונוס תיישם את אותו הגיון גם על הרמקולים שלה, ותאפשר חיבור בלוטות' נוח ופשוט לצד חיבור ה-Wi-Fi הקיים, שמגביל את המשתמשים.

סינון רעשים

אוקיי, אז אולי זה קצת מוזר להתעכב על זה, אבל אני חייב לדבר על האיטום של האוזניות האלה. זה כאילו סונוס יצרו חותם הרמטי סביב האוזניים שלי, ואני מתכוון לזה בצורה הכי טובה שאפשר. התחושה היא כמו לעבור מרחוב סואן לחדר שקט בלחיצת כפתור (באוזניה הימנית). אפילו בסביבה הכי רועשת - ברחוב הומה אדם, בחדר כושר עם מוזיקה בפול ווליום, ואפילו עם הקלדה אגרסיבית על המקלדת - ברגע שהמוזיקה התחילה להתנגן, זה היה כאילו העולם החיצוני פשוט התפוגג. לא שמעתי כלום חוץ מהמוזיקה, כאילו נכנסתי לבועה פרטית משלי. זה היה ניתוק מוחלט, והאמת? זה די ממכר והציון כאן הוא 10.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ברגע שהמוזיקה התחילה להתנגן, זה היה כאילו העולם החיצוני פשוט התפוגג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפליקציה

אומנם לא חובה להוריד את האפליקציה של סונוס כדי להשתמש באוזניות ה-Ace, אבל היא בהחלט מוסיפה לחוויה. מעבר להתאמת ה-EQ האישי שלכם, האפליקציה מאפשרת לכם לעקוב אחר מצב הסוללה, לראות את מספר המכשירים המחוברים לאוזניות, להגדיר אודיו מרחבי ומעקב אחר הראש, ולקבל עדכוני קושחה שוטפים שישפרו את הביצועים ויוסיפו פיצ'רים חדשים לאוזניות שלכם. בקיצור, אם אתם רוצים להוציא את המקסימום מה-Ace שלכם, האפליקציה היא לגמרי בגדר חובה.

סוללה

מדובר בנקודה שראויה לציון. החברה מבטיחה 30 שעות של האזנה על הנייר, אבל בפועל, זה הרגיש אפילו יותר. רק אחרי 4 ימים של שימוש אינטנסיבי, שכלל האזנה למוזיקה, צפייה בסרטים וריצה בחדר כושר, הסוללה עדיין עמדה על כ-30 אחוזים, ועדיין לא חיברתי אותן למטען. אגב, בסונוס אומרים שטעינה של 3 דקות בלבד תספק 3 שעות של האזנה למוזיקה.

Sonos Ace. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
החברה מבטיחה 30 שעות של האזנה על הנייר, אבל בפועל, זה הרגיש אפילו יותר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

ה-Sonos Ace הן לא סתם עוד אוזניות. הן הצהרת כוונות של ענקית הסאונד, שמוכיחה שהיא מסוגלת להיכנס לשוק האוזניות ולהציע מוצר פרימיום שמתחרה ראש בראש עם הגדולות ביותר. איכות הבנייה מעולה, החומרים איכותיים, והסאונד... פשוט וואו. הצליל עשיר, מפורט ומדויק, וביטול הרעשים האקטיבי הוא מהטובים שנתקלתי בהם. גם הנוחות לא מאכזבת, עם עיצוב קל משקל וכריות אוזניים רכות שמאפשרות האזנה ממושכת בלי כאבי ראש.

מנגד, המחיר הוא בהחלט מכשול. ה-Ace לא זולות, בלשון המעטה. אבל אם אתם אודיופילים אמיתיים שמוכנים להשקיע באוזניות איכותיות שיספקו לכם חוויית שמע יוצאת דופן, ונוחות ללא פשרות, ה-Ace הן בהחלט אופציה שכדאי לשקול ברצינות. סונוס עשתה עבודה מצוינת בדגם הראשון שלה, ואני כבר מחכה בקוצר רוח לראות מה היא תציע לנו בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully