וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! משתמשים מדווחים על בעיה במצלמות מכשירי הדגל של שיאומי

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 8:49

דגמי הדגל החדשים של היצרנית הסינית סובלים מבעיית אדים בעדשה שגורמת לטשטוש תמונות וסרטונים, בעיקר במעברים בין טמפרטורות קיצוניות. בינתיים, החברה טוענת שמדובר בתופעה טבעית ואינה לוקחת אחריות על הבעיה

Xiaomi 14 Ultra. ShutterStock
Xiaomi 14 Ultra/ShutterStock

השיאומי 14 אולטרה והשיאומי 14, מכשירי הדגל של היצרנית הסינית, זכו לשבחים על יכולות הצילום המרשימות שלהם, אך בשבועות האחרונים עלו דיווחים על בעיית אדים בעדשה במערך הצילום האחורי, בעיקר בקרב משתמשים באירופה. הבעיה גורמת לטשטוש התמונות והסרטונים, ומתרחשת בעיקר במעברים מהירים בין טמפרטורות קיצוניות.

למרות המחיר הגבוה של המכשירים (כ-1,000 דולר) ועמידות במים ואבק בתקן IP68, שאמור להגן מפני חדירת מים, שיאומי טוענת שמדובר ב"תופעה טבעית" ואינה רואה בכך פגם בייצור. החברה מציעה למשתמשים להשתמש במכשיר באזור יבש, אך אלו מדווחים שהבעיה חוזרת גם לאחר ייבוש המכשיר. לפי דיווח באתר Talk Android, לקוחות שביקשו החזר כספי בשל הבעיה נתקלו בסירוב מצד שיאומי, שטוענת שאין בעיה במכשירים. מומלץ ללקוחות שנתקלו בבעיה לנסות להחליף את המכשיר.

בפוסט בפורום רדיט, כתב המשתמשים: "אתמול קניתי שיאומי 14 והתחלתי לבדוק אותו. כשהוצאתי אותו החוצה מחוץ לחלון, התמונה התערפלה אחרי כמה דקות. רק העדשה הראשית התאבְּתה מבפנים, השתיים האחרות לא. הלחות נעלמה אחרי דקה כשלקחתי את הטלפון לחדר שלי, אבל שוב הופיעה כשהוצאתי אותו החוצה". בהמשך השרשור, הופיעו תלונות דומות.

בשיאומי התייחסו לבעיה:

עוד דווח כי משתמשים רבים בוחרים לבקש החזר כספי או בדרישה להחליף את המכשיר במרכז השירות של שיאומי לאחר בדיקה, תהליך שלוקח זמן. חשוב להזכיר כי בעיה דומה דווחה גם בדגם Xiaomi 13T Pro בשנה שעברה, גם כן במדינות אירופה, ככל הנראה בשל הבדלי הטמפרטורות הקיצוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully