וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell Technologies מרחיבה שיתופי הפעולה עם Meta, Microsoft, NVIDIA

השת"פ יספק סל בינה מלאכותית מקיף המספק פתרונות טכנולוגיים ותשתית AI מקצה לקצה הן עבור ארגונים והן עבור צרכנים פרטיים

DELL. יחצ,
DELL/יחצ

Dell Technologies מרחיבה את היצע השירותים והמוצרים המבוססים בינה מלאכותית, ומכריזה ב-DTW 2024 (כנס Dell העולמי) על ה-Dell AI Factory - סל בינה מלאכותית מקיף המספק פתרונות טכנולוגיים ותשתית AI מקצה לקצה הן עבור ארגונים והן עבור צרכנים פרטיים.

ההיצע נע משרתים, פתרונות אחסון, הגנת נתונים, תחנות עבודה ומחשבים. המטרה היא לענות על הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות AI ביחד עם השותפים הכוללים את: Meta ,Microsoft Hugging Face ,NVIDIA ו-Qualcomm.

Dell PowerEdge T160. יחצ,
Dell PowerEdge T160/יחצ

שיתופי פעולה עמוקים בין Dell Technologies לענקיות הטכנולוגיה מספקים פתרונות משולבים המקלים על ארגונים להאיץ ולהטמיע מערכות AI.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
  • Dell AI Factory עם NVIDIA - שיפורים בשרתים, קצה, תחנת עבודה, פתרונות ושירותים חדשים. השת"פ שהוכרז במרץ, מגביר את אימוץ הבינה המלאכותית בקרב ארגונים על ידי אספקת יכולות משולבות של Dell ו-NVIDIA ומציע פתרונות מלאים מאומתים מראש.
  • Dell Enterprise Hub on Hugging Face - מאפשר לארגונים לאמן ולפרוס מודלים פתוחים ומותאמים אישית של שפה גדולה (LLMs) מקומית בקלות ובאופן מאובטח בתשתית של. Dell
  • Dell Technologies ממשיכה בשיתוף הפעולה עם Meta בכדי לפשט את הפריסה של דגמי Meta Llama 3 בארגון עם תשתית של Dell, תוך מתן תוצאות בדיקה, נתוני ביצועים ומתכוני פריסה.
  • Dell Solution for Microsoft Azure AI - מאיץ את הפריסה של שירותי AI כגון יכולות תמלול דיבור ותרגום, הבנויה על Dell APEX Cloud Platform עבור Microsoft Azure.
  • שירותי הטמעה עבור פתרונות Microsoft Copilot ,מסייעים לארגונים לשנות את הדרך שבה הם עובדים עם הנחיות מומחים על אימוץ חוויות Microsoft Copilots ברחבי GitHub , אבטחה, Windows ומכירות.
  • שירותי אקסלרטור עבור Dell Enterprise Hub ב-Huging Face מפחיתים את הזמן לתמורה עבור אבטיפוס מהיר של AI באמצעות פורטל Dell בנושא Hugging Face עם ייעוץ אסטרטגי בבחירת כלים ודגם ותיאום מקרי שימוש.
Dell PowerEdge HS5620. יחצ,
Dell PowerEdge HS5620/יחצ

Dell מרחיבה את פורטפוליו מחשבי ה-AI ותחנות עבודה ומציגה מחשבי Copilot עם מעבדי Snapdragon® X Elite ו-Snapdragon® X Plus של Qualcomm. חמשת המחשבים הניידים החדשים - XPS 13, Inspiron 14 Plus, Inspiron 14, Latitude 7455 ו-Latitude 5455 - משנים את חווית ה-AI ומאפשרים ביצועים משודרגים לצד חיי סוללה יוצאי דופן של עד 27 שעות, פרודוקטיביות מירבית, שימוש יעיל בנתונים ואבטחה חזקה. הם מסייעים למשתמשים להתמקד במשימות אסטרטגיות ויצירתיות עם חוויות בינה מלאכותית חדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully