וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמונים חכמים לדלת כובשים את שוק מוצרי החשמל בתקופת המלחמה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 18:07

המלחמה גרמה לזינוק בביקוש למוצרי אבטחה וחירום, כאשר פעמונים חכמים ועיניות דיגיטליות מובילים את המגמה. ומה עוד ברשימה?

פעמון של eufy. ShutterStock
פעמון של eufy/ShutterStock

מלחמת "חרבות ברזל" הביאה לשינוי דרמטי בהרגלי הצריכה של מוצרי חשמל, דיגיטל ואלקטרוניקה בישראל. רשת מחסני חשמל מדווחת על זינוק של 2,400% במכירות פעמונים חכמים ועיניות דיגיטליות לדלתות כניסה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, רשת מחסני חשמל מדווחת על עלייה משמעותית במכירות של גנרטורים (1,800%), תחנות כח (1,400%), תאורת חירום (800%) ומצלמות אבטחה (550%).

הביקוש לפעמונים חכמים ועיניות דיגיטליות נובע מהרצון הגובר של הצרכנים לשפר את תחושת הביטחון האישי בתקופה זו. מוצרים אלו מאפשרים לדיירים לראות ולזהות בקלות את האנשים המגיעים לדלתם, לקבל התראות על תנועה בסמוך לדלת, ואף לנהל שיחה מרחוק עם האורח.

לדברי לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת מחסני חשמל, "מלחמת חרבות ברזל שינתה ללא עוררין את הרגלי הצריכה של הלקוחות. פתאום מצאנו את עצמנו מנסים לייצר מלאים של מוצרים שמאז ומתמיד נחשבו אצלינו למוצרי נישה. מוצרים כמו גנרטורים, תחנות כח, מצלמות אבטחה והלהיט החדש עיניות דיגיטליות לדלת".

עוד מציין כץ, "המציאות החדשה חייבה אותנו לפתוח חמ"ל בחברה שכל ייעודו זה לאתר יצרנים ויבואנים של פעמונים ועיניות חכמות לבית, שמנסים מהבוקר ועד הלילה לאתר מלאים ברחבי העולם ולהביא אותם לישראל במחירים תחרותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • פעמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully