וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים טאבלט ראשון לקטנים? בדקנו את טאבלט הילדים של סמסונג

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 13:48

טאבלט TAB TAB KiDS של חברת סמסונג מציע להורים לילדים קטנים שליטה מלאה על התכנים אליהם הם נחשפים באמצעות כמה מנגנונים. בדקנו האם הוא שווה את המחיר

סמסונג הכריזה על הגלקסי S24/ינון בן שושן
טאבלט TAB TAB KiDS של Samsung. ליהי שורש, וואלה! טכנולוגיה
טאבלט TAB TAB KiDS של Samsung/וואלה! טכנולוגיה, ליהי שורש

זה אומנם רק חודש יוני אבל כל הורה לילדים מתחיל להריח בשלב הזה של השנה את החופש הגדול. אלה עם חוש ריח מפותח יותר גם יקבלו ניחוחות של עליה לכיתה חדשה או גן חדש. אבל בואו נתעכב רגע על החלק הראשון. לפני הורי ישראל קיץ ארוך מאוד, ומה לעשות - חלק ממנו הילדים יעבירו מול המסכים. כן, גם הילדים הקטנים יותר.

לאחרונה הושק טאבלט TAB TAB KiDS של סמסונג, שנמכר בישראל ביבוא רשמי של סאני תקשורת. הטאבלט משלב בתוכו כבר בילט אין עם משחקים, תוכניות לימוד וסרטונים, YouTube Kids, חנות אפליקציות ייעודית לילדים והכל עם קוד אבטחה להורים הלחוצים. בנוסף, הטאבלט מגיע עם Family Link של google המאפשר להורים להבין מה הילדים עושים כשהם משתמשים במכשיר שלהם, לנהל הגדרות פרטיות והגדרות חשבון, הגבלת זמן מסך, הכוונת תכנים ייעודיים, עדכון על חיי הסוללה, איתור את הילדים באמצעות GPS ועוד. בכל מקרה יש שני מסכים - להורים ולילד, והמעבר ביניהם דורש קוד אבטחה.

טאבלט TAB TAB KiDS של Samsung. ליהי שורש, וואלה! טכנולוגיה
טאבלט TAB TAB KiDS של Samsung/וואלה! טכנולוגיה, ליהי שורש

מסך מושלם לילדים

בפועל, מדובר בטאבלט הקטן של סמסונג - Galaxy Tab A7 Lite שעליו הורכבה גם מערכת ילדים בילט אין. הטאבלט שוקל 366 גרם בלבד, עוביו 8.0 מ"מ, והוא מגיע עם כיסוי רך ובטיחותי לילדים המשמש גם כזרוע תלייה לרכב, בצבעים ורוד וכחול. כן, שוב ההפרדה המגדרית, גם אצל ילדים קטנים, וחבל.

האחסון של הטאבלט עומד על ‏32GB‏/‏64GB עבור כל הסרטונים ברזולוציה גבוהה, התמונות והקבצים שלכם, ותוכלו גם להרחיב אותו עם כרטיס MicroSD עבור שטח אחסון נוסף - עד 1TB. חשוב לשים לב כי המכשיר אינו כולל סים.

גודל המסך, החלק אולי הכי חשוב כשמדובר בידיים קטנות של ילדים הוא בגודל 8.7 אינץ' - מה שימנע מהם להתעייף ולהחזיק אותו, וזה קורה, תתפלאו, גם אחרי זמן קצר. בכל מקרה אם מדובר בצפיה בסרט - הכיסוי כולל רגליות להעמדה על שולחן.

המכשיר עצמו כולל דמויות שונות כמו "קרוקרו", "קוקי" השף המתלמד, "ליסה" חובבת המוזיקה, "בובי" היצירתי ועוד. מדובר על תכנים שניתנים להורדה אם תרצו והם מתאימים לילדים קטנים בגילאי 2-4 להערכתי, וזה כמובן אם החלטתם לחשוף אותם לטאבלט בגילאים האלה. אצלנו הילד בן ה-5 התחבר בעיקר לאפליקצית הציור.

מחיר

המחיר של הטאבלט גבוה יחסית בהשוואה למכשירים אחרים ועומד על כ-800 שקלים.

שורה תחתונה

אם צלחתם את עניין המחיר ויש לכם ילד קטנטן שאתם מעוניינים לחשוף אותו בפעם הראשונה לטאבלט - התכנים וגם הממשק מותאמים לכך היטב.

מכיוון שבמסך הילדים יש תכנים המוגבלים לילדים קטנים (כולל אפשרות להוריד רק אפליקציות מסויימות), בגילאים גדולים יותר, כאשר מתחילים למשל לשחק ברול סטארז - הילד יכול לעבור למסך של ההורים, ואז בעצם אנחנו חוזרים לטאבלט הרגיל.

הטאבלט מומלץ לדעתי במיוחד להורים שחרדים מאוד לגבי התכנים שאליהם נחשפים הילדים ולא מצליחים לעקוב, ולמשפחות עם כמה ילדים עוקבים וקטנים, כך שיהיה רלבנטי לכמה שנים ויצדיק את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully