וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה נדירה למבחני העמידות הסודיים של האייפון במתקן הבדיקות של אפל

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 14:55

מרקס בראונלי חשף את מבחני העמידות שעוברים מכשירי האייפון, הכוללים סימולציות של גשם, זרמי מים בלחצים שונים וטבילה בלחץ גבוה, כדי להבטיח את עמידות המכשירים לתנאי מים ואבק. צפו

כוכב היוטיוב הידוע מרקס בראונלי (MKBHD), זכה להצצה נדירה למתקן הבדיקות הסודי של אפל, שם נבחנת עמידותם של מכשירי האייפון למים ותנאים קיצוניים. בראונלי שיתף את המידע המרתק שצבר בציוץ ב-X (לשעבר טוויטר), שכלל סרטונים של מבחנים שונים שעוברים המכשירים.

כידוע, דגמיהאייפון 15 הנוכחיים מתהדרים בדירוג IP68, המעיד על עמידותם בפני אבק ומים. המשמעות היא שהמכשירים יכולים לשרוד טבילה של עד 30 דקות במים מתוקים בעומק של עד 6 מטרים. בציוץ שפרסם, בראונלי תיאר סדרה של מבחנים המבוצעים בחדר אחד עמוס במכונות. המבחן הראשון מדמה גשם באמצעות טפטוף מים על המכשיר, שמעניק למכשירים שעומדים בו דירוג IPX4.

במבחן הבא, המכשיר נחשף לזרם מים בלחץ נמוך מכל הזוויות, ואם הוא עומד במבחן, הוא מקבל דירוג IPX5. לאחר מכן, המכשיר "מופגז" בזרם מים בלחץ גבוה, ומעבר מוצלח של המבחן מעניק לו דירוג IPX6. לבסוף, המכשיר ננעל במיכל ונבדק בלחץ גבוה, כדי לבחון את יכולתו לשרוד טבילה ממושכת. מעבר המבחן בהצלחה מעניק למכשיר דירוג IPX8, וכאשר משולב עם מבחן האבק, הדירוג הסופי הוא IP68.

בנוסף, בראונלי חשף סרטון המציג מכונה ייחודית לביצוע מבחני נפילה, בה האייפון מושלך מגבהים שונים ובזוויות שונות על משטחים מגוונים. המבחן מתועד באמצעות תאורה חזקה ומצלמת הילוך איטי. מבחן נוסף כולל ניעור של המכשיר בתדירויות שונות, המדמות נסיעה ברכבת תחתית או אופנוע. על אף המבחן הזה, אפל מציינת כי חשיפה לרעידות בתדרים ספציפיים, כגון אלה הנוצרים על ידי מנועי אופנוע, עלולה לפגוע בביצועי המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully