וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטפורמת ה-AI שתאפשר למותגים להפסיק לספור צפיות הושקה בישראל

בשיתוף אאוטבריין

30.5.2024 / 14:59

פלטפורמת פרסום חדשה בישראל: אאוטבריין [Outbrain] משיקה את Onyx,שנועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים

פלטפורמת Onyx. יח"צ,
פלטפורמת Onyx/יח"צ

אאוטבריין [Outbrain] משיקה בישראל את Onyx, פלטפורמת פרסום חדשה שנועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים. מאז השקת הפלטפורמה בעולם לפני כשנה אימצו אותה שורה ארוכה של מותגים בינלאומיים, ביניהם מותגי הרכב Ford ו-Toyota, ענקית הקוסמטיקה Lancome, חברת הקפה הבינלאומית Dyson ,Lavazza ומספר מותגים בענפי הרכב, הטכנולוגיה, הקמעונאות והבריאות. לפיילוט בישראל כבר הצטרפו שטראוס, ישראכרט, Zeekr ומותגים נוספים.

הפלטפורמה הושקה בעולם בשיתוף עם Adelaide, מהחברות המובילות בעולם בתחום הצומח של מדידת Attention ורמת המעורבות של גולשים בפרסומות באתרים, במטרה להגדיל אפקטיביות ו- R.O.A.S (Return on Ad Spend) עבור מותגים וסוכנויות פרסום. על-פי נתוני השוואה בינלאומיים, הציגה Onyx מדדי תשומת לב הגבוהים ב-45% מתשומת הלב שנתנו הגולשים לאותה פרסומת ברשתות החברתיות.

לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA ופעילות Outbrain בישראל. יח"צ,
לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA ופעילות Outbrain בישראל/יח"צ

בשנים האחרונות חל פער הולך וגדל בין תקציבי העתק שמפנים מותגים לקמפיינים דיגיטליים, לבין הקושי שלהם לעקוב אחר אפקטיביות - היקף הגולשים שבאמת שם לב למסר במודעה. Onyx עוצבה על-מנת לתת מענה ולספק למפרסמים ערך מעבר למספר הצפיות המסורתי [Ad Views] בכל פרסומת, באמצעות מינוף טכנולוגית ה-AI של אאוטבריין ושימוש במטריקות לבחינת תשומת הלב של הגולשים.

Onyx מאפשרת למותגים יכולות מדידה שהיו זמינות עד היום בפלטפורמות הסגורות של פייסבוק ו-Google, לצד כלים ייחודיים לשיפור אפקטיביות קמפיינים פרסומיים באינטרנט הפתוח.
הפלטפורמה החדשה כוללת פורמטים קריאטיביים מותאמים אישית, שנועדו לוודא מעורבות גולשים גבוהה, בקונטקסט רלוונטי ובזמן אמת, באלפי אתרים מובילים בעולם ובישראל. Onyx תפעל באופן אקסקלוסיבי על פני רשת שותפי התוכן הבינלאומית של אאוטבריין, הכוללת אתרי פרימיום, ביניהם New York Times, BILD, Le Monde, Washington Post ואתרים מובילים בישראל.

פלטפורמת Onyx. יח"צ,
פלטפורמת Onyx/יח"צ

"החזון שלנו הוא להפוך לשער הכניסה לאינטרנט הפתוח עבור מותגים וסוכנויות - שוק פוטנציאלי של 100 מיליארד דולר בשנה. התוספת של Onyx הופכת את אאוטבריין לשותף שנותן למותגים מענה מותאם לכל יעד בשלבי הקמפיין הדיגיטלי, אומר לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA ופעילות Outbrain בישראל.

"מותגים משקיעים היום תקציבים משמעותיים בבניית המותג והנכסים הקריאייטיבים, אבל כשהם פונים לקנות מדיה מוכרים להם מדדי הצלחה חלקיים בלבד. ב- 2024 אנחנו מבינים שמספר צפיות הוא מדד לא מספק. כל מנהל ומנהלת שיווק רוצים לוודא שהפרסומת שלהם אכן מקבלת את תשומת הלב שמגיעה לה ושקהל היעד באמת שם לב למסר. את זה Onyx תאפשר להם לוודא".

על-פי נתוני Onyx ,Adelaide משיגה ביצועי מעורבות גולשים הגבוהים ב-26% מהבנצ'מרק עבור מודעות Display and Rich Media Formats. נתוני מעורבות גולשים במודעות באנר סטנדרטיות הגבוהים ב-53% מהחלופות וגבוהים ב-20% בפרסומות Rich Media.

פלטפורמת Onyx זמינה עבור מותגים וסוכנויות פרסום בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, יפן, ספרד וכעת גם בישראל.

בשיתוף אאוטבריין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully