וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיתוג מחודש: WSC Sports הכריזה על מוצרים חדשים מבוססי AI

החברה המובילה בעולם בטכנולוגיית תוכן ספורט מבוססת AI מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה, ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים חדשים ש"משנים את כללי המשחק וחווית הצפייה בתכני ספורט"

עובדי WSC. יחצ,
עובדי WSC/יחצ

WSC Sports, החברה המובילה בעולם בטכנולוגיית תוכן ספורט מבוססת AI מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים חדשים שמשנים את כללי המשחק וחווית הצפייה בתכני ספורט. דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית".

באירוע שהתקיים השבוע בהשתתפות למעלה מ- 500 עובדי החברה בישראל ובעולם, חשף מנכ"ל החברה, דניאל שיכמן את השלב הבא באסטרטגיית החברה הכוללת מוצרים חדשים שיעזרו לגופי ספורט לייצר תוכן מותאם אישית עבור האוהדים שלהם. המיתוג החדש כולל לוגו, שפה ויזואלית ואתר חדשים. ל- WSC Sports, למעלה מ-460 לקוחות ענק מגופי זכויות שידור בינלאומיים, ליגות וטורנירים בלמעלה מ-40 ענפי ספורט ושלל קבוצות ספורט מכל רחבי העולם. הידיעה על השקת המותג החדש וקו המוצרים החדשים מצטרפים לידיעה נוספת שפרסמה החברה לפני מספר ימים, על פתיחת מחלקת Gen AI בחברה וגיוס עובדים נרחב.

כחלק משלב הצמיחה הבא של החברה, WSC Sports מציגה רשמית שלושה פתרונות חדשים לחבילת המוצרים שלה: Around the Game, In-App Stories ו-Discovery Network. פתרונות אלו, עתידים לשנות את כללי המשחק של חוויות הספורט המותאמות אישית עבור האוהדים, תוך חיזוק הקשר בין ארגוני הספורט לאוהד ובין הארגונים לנותני החסות. שלושת הפתרונות החדשים עתידים ליצור עבור בעלי זכויות השידור וארגוני הספורט מקורות הכנסה חדשים בפלטפורמות הדיגיטל השונות, לשפר את חווית האוהד ולהגדיל את בסיס האוהדים הבינלאומי שלהם.

מייסדי WSC. יחצ,
מייסדי WSC/יחצ

"במהלך העשור האחרון ומאז הקמת החברה, אנו שואפים להגדיר מחדש את נוף מדית הספורט באמצעות טכנולוגיית AI. זו גאווה גדולה להגיד שהיום הפלטפורמה שלנו הפכה לסטנדרט בתעשיית הספורט הגלובלית" אמר, דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד בחברת WSC Sports "מצאנו לנכון שהגיע הזמן להכריז על השלב הבא בצמיחת החברה. זהו שלב שמאגד בתוכו גם מיתוג מחדש ששם את האהבה שלנו לספורט וחשיבות האוהדים במרכז, וגם סדרת מוצרים שייצרו סיפור חדש עבור אוהדי הספורט ברחבי העולם. אנחנו נכנסים לעידן חדש של טכנולוגיות מרגשות המאפשרות שילוב תוכן וחווית צפייה ברמה הגבוהה ביותר בכל הפלטפורמות, מהמשחק עצמו ואפילו מעבר לו. יצירת תוכן ספורט מתקדם וטכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית שמטרתו להעמיק את הקשרים בין אוהדים לגופי ספורט, תוך יצירת הכנסות נוספות. דבר אשר יאפשר לקחת את עולם הספורט לשלב הבא בעתיד התעשייה".

רחלי מנור, ראש צוות מותג: "אנחנו נרגשים להציג את המיתוג החדש של החברה, שמייצג את ההתפתחות והצמיחה שלנו ומחבר בין המצוינות שאליה הגענו עם החדשנות שאנחנו ממשיכים ונמשיך להביא אל תוך תעשיית המדיה והספורט. אסטרטגיית המיתוג החדש מחברת אותנו בצורה עמוקה יותר עם קהילת האוהדים והלקוחות שלנו, כשהשאיפה שלנו הייתה ליצור מותג שמשקף את הערכים והחזון של החברה לצד יצירת מותג רלוונטי ומעורר השראה. אנחנו מאמינים שהמותג החדש מעצים את החיבור שלנו עם השותפים שלנו לדרך ויתמוך בהמשך התפתחותנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully