וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותגים גדולים ואיקומרס: הוועידה של BOA Ideas

עמוס שחם, מנכ"ל חברת BOA Ideas ,החברה הגדולה בארץ לפיתוח איקומרס על פלטפורמת שופיפיי , אירח השבוע ב-EAST בשיתוף עם יעל קנדר מנהלת BDO DIGITAL את ולה וינטראוב Marketing Ops Lead, EMEA מחברת שופיפיי העולמית לכנס Shopify Me

משמאל עמוס  שחם מנכל בואה אדיאס, יעל קנדר מבי.די .או דיגיטל וולה וינטראוב , חברת שופיפיי. יהודית סטרובולסקי,
משמאל עמוס שחם מנכל בואה אדיאס, יעל קנדר מבי.די .או דיגיטל וולה וינטראוב , חברת שופיפיי/יהודית סטרובולסקי

עמוס שחם, מנכ"ל חברת BOA Ideas ,החברה הגדולה בארץ לפיתוח איקומרס על פלטפורמת שופיפיי , אירח השבוע ב-EAST בשיתוף עם יעל קנדר מנהלת BDO DIGITAL את ולה וינטראוב Marketing Ops Lead, EMEA מחברת שופיפיי העולמית לכנס Shopify Me - שבו דנו על מותגים גדולים בישראל ובעולם שעשו קפיצת מדרגה בעולם הקומרס עם שופיפיי פלוס. לאירוע הוזמנו מנכ"לים, מנהלי שיווק ובכירים נוספים של חברות מובילות במשק.

עמוס שחם ודוברים נוספים מחברות טכנולוגיות ומותגים שטחו בפני הבאים את הטכנולוגיות המתקדמת של האקו-סיסטם של שופיפיי פלוס, ואיך שימוש בטכנולוגיות אלו יכול לשפר את אסטרטגיית המסחר האלקטרוני בישראל.

חברת BOA Ideas הייתה החברה הישראלית הראשונה שהוכרה ע"י חברת שופיפיי העולמית כסוכנות פיתוח שופיפיי פלוס רשמית ובזאת החברה הצטרפה לקבוצה בלעדית ומצומצמת של ספקי שירותים המוכרים על ידי חברת הענק שופיפיי בכל העולם ובכך מתאפשר להם לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום.

עמוס שחם ביקש לחזק ולהבהיר שגם חברות מובילות במשק יכולות לנהל פעילות ענפה ומורכבת, גם בתחום ה- B2B ובעיקר בפעילות המסחר האלקטרוני על פלטפורמת שופיפיי פלוס וכי לשם צועד התחום, בענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully