וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם הילד הרוסי הגאון שטען שהגיע ממאדים כדי להציל את האנושות?

5.6.2024 / 0:02

הסיפור של בוריסקה קיפריאנוביץ' הדהים את המומחים, לאחר שטען כי הוא כאן כדי להציל את כדור הארץ מהשמדה גרעינית והציג בגיל מאוד צעיר ידע רב במושגים מדעיים אסטרונומיים. כעת עולה השאלה - איפה הוא היום?

ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם/תיעוד ברשתות חברתיות

מה עלה בגורלו של הילד הרוסי הגאון שטען שחי על מאדים לפני שנולד מחדש בכדור הארץ? בוריסקה קיפריאנוביץ', מוולגוגרד, רוסיה, חשף כבר ב-2008 כשהיה רק בן 11, שהוא חי על הריסות הכוכב האדום אחרי שזה עבר אסון גרעיני קשה בעבר הרחוק ושהוא על כדור הארץ כדי להציל אותו מהשמדה גרעינית. סיפורו הצליח לבלבל מומחים שבדקו אותו וגילו שכבר בגיל צעיר הוא הדגים הבנה מדהימה במושגים מדעיים אסטרונומיים. מעבר לכך, הילד התחיל לדבר רק כמה חודשים אחרי שנולד וכבר בגיל שנתיים ידע קרוא וכתוב.

סיפורו פורסם לראשונה ב-2017 בסרט התיעודי "בוריסקה: ילד אינדיגו ממאדים" אחרי שהוא והוריו הסכימו להיחשף והוא הפך לויראלי בכל רחבי העולם. אמו סיפרה אז כי היא תמיד ידעה שיש בו משהו מיוחד. כשנזכרה בלידה שלו, סיפרה: "הכל קרה כל כך מהר, שאפילו לא הרגשתי כאב. כשהראו לי את הילד הוא הביט בי בעיניים של מבוגר. כרופאה, ידעתי שעיני תינוקות לא יכולות להתמקד בחפצים. עם זאת, הילד שלי הביט בי בעיניים החומות הגדולות שלו".

האם סיפרה גם שבנה היה מסוגל לקרוא את כותרות העיתונים כשהיה בן שנה בלבד, מה שגרם לה להאמין שהוא התברך ביכולות יוצאות דופן. כמו כן, לדבריה, מוריו נדהמו מכישורי הכתיבה והשפה המדהימים שלו, כמו גם מהזיכרון המדהים שלו. אבל האובססיה האמיתי שלו הייתה אסטרונומיה, והוא העלה כמה טענות נוקבות לגבי מערכת השמש. קיפריאנוביץ' אף טען כי חי בגלגול הקודם במאדים, מתחת לאדמה, לאחר שהכוכב כמעט נמחק, לדבריו, בעקבות מלחמה גרעינית.

קיפריאנוביץ' סיפר שבחייו הקודמים הוא היה טייס במאדים והגיע לכדור הארץ שם נולד מחדש בשנת 1996. הוא זכר לדבריו המון פרטים על החיים במאדים שם, לדבריו, תושבי המקום היו יצורים אלמותיים שהגיעו לגובה של שני מטרים והפסיקו להזדקן בגיל 35. היצורים נשמו פחמן דו חמצני, היו מתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית ומסוגלים לנסוע בין כוכבים. "אני זוכר את התקופה ההיא, כשהייתי בן 14 או 15 בני המאדים ניהלו מלחמות כל הזמן, אז לעתים קרובות הייתי צריך לקחת חלק בתקיפות אוויריות. יכולנו לנסוע בזמן ובחלל ולטוס בספינות חלל עגולות, והיינו צפים בחיים על פני כדור הארץ".

לפי בוריס, הוא אחד מני רבים אחרים המכונים "ילדי אינדיגו", שנשלחו לכדור הארץ כדי להציל את המין האנושי מהשמדה. הוא טוען שביקר בכדור הארץ מספר פעמים במשך שנים רבות, כולל בתקופת למוריה - יבשת מיתית שהתקיימה בתיאוריה מתחת לאוקיינוס ההודי לפני אלפי שנים.

הוא טען גם שלגזע האנושי יש עוד הרבה מה ללמוד ושהספניקס הגדול של גיזה הוא המפתח למקור הידע. הוא אמר: "חיי האנושות ישתנו כשהספניקס יפתח. יש לו מנגנון פתיחה איפשהו מאחורי האוזן. אני לא זוכר בדיוק איפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אז לאן הוא נעלם?

על פי הדיווחים אז, מי שקראו לעצמם "מומחים לתחום הפאראנורמלי מהמכון למגנטיות יבשתית, יונוספירה וגלי רדיו" מהאקדמיה הרוסית למדעים אמרו שהם "צילמו את ההילה שלו" שלטענתם הייתה "חזקה בצורה יוצאת דופן".

כשהסיפור פורסם לראשונה דבריו עוררו דיון אינסופי באתרי הקונספירציות, בעיקר כי הוא הוכיח אינטלגנציה גבוהה כבר מגיל צעיר וידע לדבר על נושאים שמעולם לא למד עליהם לפני, כגון תרבויות זרות. כעת, הוא חזר לכותרות לאחר שברשת נזכרו בו והבחינו שהוא נעדר מזה זמן רב. "איפה הוא היום?" תהה אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "זה פשוט סיפור נהדר. איפה בוריס עכשיו?" בשרשור בנושא ברדיט כשמגיב נוסף העלה השערה שהוא "בטח בידיים של השלטונות הרוסיים עכשיו כשבדיילי סטאר דווח שעיתונאי אחד כתב שחקר את הנושא והוא מאמין שהוא חי כיום תחת חסות המדינה בכפר מרוחק קטן. ואכן - בוריס, שאמור להיות היום בן 28, נעלם מעל פני האדמה, כמו גם אימו ולמעשה מאז הפרסום הראשוני איש לא יודע מה עלה בגורלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully