וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סרטון אחד בלבד: טראמפ הצטרף לטיקטוק - והרשת סוערת

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 23:41

טראמפ כובש את טיקטוק בסערה: עם וידאו בודד בפרופיל, הנשיא לשעבר מצטרף לרשת החברתית הסינית וזוכה ליותר מ-2.5 מיליון עוקבים תוך שעות ספורות

דונלד טראמפ מקיים עצרת בריצ'מונד, 3 במרץ 2024. רויטרס
דונלד טראמפ מקיים עצרת בריצ'מונד, 3 במרץ 2024/רויטרס

הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, פתח היום (ראשון) חשבון ברשת החברתית הסינית טיקטוק, תחת הכינוי המוכר realdonaldtrump. למרות המאבקים הקודמים שלו נגד האפליקציה הסינית, טראמפ זכה לפופולריות עצומה תוך זמן קצר, וצבר מעל 2.5 מיליון עוקבים תוך שעות ספורות.

בפוסט הבכורה שלו, טראמפ שיתף סרטון מאירוע UFC בניו ג'רזי, כשהוא מוקף באוהדים נלהבים. "הנשיא עכשיו בטיקטוק", הכריז נשיא ארגון ה-UFC, דיינה וייט, בתחילת הסרטון. טראמפ, מצידו, נראה מרוצה מהמהלך, ואמר שזה "כבוד" להיות באפליקציה. החשבון של טראמפ, שנושא סמל מאומת, מכיל כעת רק את הפוסט הבודד הזה.

המהלך להצטרף לטיקטוק מדגיש את השינוי האחרון של טראמפ ביחס לפלטפורמה. כאמור, במהלך כהונתו, הביע הנשיא לשעבר חששות לגבי הקשרים של טיקטוק עם הממשל בסין, וניסה ללא הצלחה לאסור את האפליקציה בארצות הברית. כעת, טראמפ מתנגד לאיסור כלל ארצי על טיקטוק, וטוען שמדיניות כזו רק תרחיק את הצעירים האמריקאים ותועיל למטה.

טיקטוק, שצברה פופולריות עצומה בקרב צעירים בארה"ב, מונה כיום 170 מיליון משתמשים במדינה. בינתיים, החברה טוענת שהחששות הביטחוניים הם תיאורטיים בלבד, ולא הוצגו ראיות פומביות לגישה של ממשלת סין לנתונים האישיים של משתמשי טיקטוק בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully