וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגשה באמצעות בינה מלאכותית: הטכנולוגיה הישראלית שתעזור לעיוורים

קבוצת ריאליטי מטמיעה את הפתרון הטכנולוגי של הסטארטאפ הישראלי RightHear להנגשת נכסיה עבור עיוורים ולקויי ראייה. נכסים של ריאליטי ברחבי הארץ יהוו בטא סייט לדור החדש של פתרון RightHear ויונגשו לעיוורים באמצעות בינה מלאכותית

אשה עיוורת חוצה את הכביש. ShutterStock
יהיה הרבה יותר קל בעתיד הקרוב?/ShutterStock

קבוצת ריאליטי, קבוצת קרנות הנדל"ן הגדולה בישראל, תשתף פעולה עם חברת הסטארטאפ הישראלית RightHear להנגשת נכסי ריאליטי עבור עיוורים ולקויי ראייה. ריאליטי, שהיא בין המשקיעים ברייט היר באמצעות 'ריאליטי פרופטק', תטמיע בנכסיה בארץ את הדור החדש של פתרון רייט היר, כדי לאפשר התנסות ובדיקות לקראת פריסה גלובלית.

האפליקציה של רייט היר מאפשרת לאנשים לקויי ראייה לזהות את מיקומם ולהתמצא במרחב, מכוונת אותם באמצעות מידע קולי המתאר להם את סביבתם הישר מהסמארטפון שלהם בזמן השהייה בנכס - בתוך מבנה או מחוץ לו, ממקמת אותם ביחס לחנות או משרד שאליו הם רוצים להגיע, ובמקרה הצורך מאפשרת לקרוא לעזרה. מטרת הפתרון, לאפשר להם להתנהל עצמאית במרחב מחוץ לבית, ללא עזרת מלווים. בשלב הראשון בפתרון יוטמע במרכז ארנה הרצליה, התחייה 14 בדרום ת"א - מרחב יצירה ומלאכה בו מתקיימות סדנאות ופעילויות לציבור הרחב, Meשפחתי - מרכז קהילתי בחולון שמופעל על ידי העירייה, ובנוסף גם במשרדי ההנהלה של החברה (משרדי קבוצת ריאליטי).

הדור החדש של פתרון רייטהיר, משתמש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית על מנת לדייק עוד יותר את תיאור המרחב. הפתרון כעת משתמש במרקרים (תגים) ויזואליים המאפשרים זיהוי ממרחק רב ובמהירות גבוהה על מנת ליצור הכוונה והתמצאות מדויקים. התגים, גם הם פרי פיתוח של החברה, מודבקים במרחב או על כל אלמנט שנבחר והופכים אותו לנגיש יותר עבור ציבור רחב של אנשים עם מוגבלויות ובעיקר אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. הפתרון המעודכן מאפשר גם שימוש בפחות חומרה (חיישני בלותוס) וכך מוריד את עלויות ההקמה והתחזוקה. בנוסף, הוא מספק חווית התמצאות מדויקת יותר למבקר בנכס, והמשמעות היא חווית לקוח טובה יותר.

עידן מאיר, מנכ"ל RightHear: "בישראל ישנם כיום למעלה מ-25,000 עיוורים ועוד כ-200,000 איש עם לקויות ראייה. הפתרון שלנו מאפשר להם עצמאות בכל יום מחדש. הטמעת הטכנולוגיה בנכסי ריאליטי מאפשרת בדיקה ראשונה בעולם של הדור החדש של הפתרון שלנו, והתנסות מול משתמשי הקצה. בשלב הבא בכוונתנו להמשיך ולפרוס את הדור החדש של הפתרון במרחבים רבים בהם פועלת רייט היר בארץ ובעולם, כמו גם במיקומים חדשים כחלק מצמיחת החברה".

"רייט היר כחברת פורטפוליו של ריאליטי פרופטק מביאה טכנולוגיה פורצת דרך לעולם הנדל"ן, אשר יוצרת סביבה נגישה ומכילה לכולם, ומכאן החיבור המוצלח עם קבוצת ריאליטי, כגוף שהאימפקט הוא בליבת העשייה העסקית שלו", אמר חן רוזן-רג'ואן, שותף מנהל בריאליטי פרופטק. "מעבר לחדשנות עצמה, הטמעת הטכנולוגיה של רייט היר בנכסי ריאליטי משתלבת עם פעילות אימפקט משמעותית בנכסים שלנו. אנו מודעים מאוד להשפעה של הנכסים על סביבתם, על התושבים והעסקים באיזור, כך שעבורנו הנגשה היא דרך נוספת לחבר את הנכס לקהילה ולחברה. עם הפתרון של רייט היר אנשים לקויי ראייה ועיוורים יכולים להתנהל מחוץ לבית בביטחון וללא שום עזרה, לחיות כשווים בין שווים."

  • עוד באותו נושא:
  • עיוורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully