וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה באינסטגרם: הפסקות פרסומות יחסמו את הגלילה בפיד

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 9:35

הרשת החברתית בוחנת תכונה חדשה ומעוררת מחלוקת בשם "הפסקות פרסומות", שתאלץ משתמשים לצפות בפרסומת עד תום לפני שיוכלו להמשיך לגלול בפיד. כצפוי, הביקורות זועמות

נראה שהגלילה האינסופית באינסטגרם עומדת להיתקל במכשול חדש - פרסומות שלא תוכלו לדלג עליהן. לפי דיווח חדש, הרשת החברתית בוחנת תכונה חדשה ומעוררת מחלוקת בשם "הפסקות פרסומות" (ad breaks), אשר מאלצת משתמשים לצפות בפרסומת למשך זמן מסוים לפני שיוכלו להמשיך לגלול בפיד שלהם.

התכונה החדשה זוהתה לראשונה על ידי מספר משתמשי X (לשעבר טוויטר) ו-Reddit, ודובר אינסטגרם אישר לאתר The Verge שבחברה אכן בוחנים את הפורמט הזה. בניגוד לפרסומות המוצגות בדרך כלל בפיד או ב-Reels, הפסקות הפרסומות יופיעו לאחר גלילה מסוימת, ויחסמו את המשך הגלילה עד לסיום הצפייה בפרסומת. בצילום מסך שפורסם, ניתן לראות סמל של "הפסקת פרסומת" עם טיימר שסופר לאחור את הזמן שנותר עד שניתן יהיה להתחיל לגלול שוב.

כצפוי, התכונה החדשה מעוררת ביקורת מצד המשתמשים, שרואים בה הפרעה משמעותית לחוויית הגלישה באפליקציה. דובר אינסטגרם אמר כי הם "תמיד בוחנים פורמטים שיכולים להביא ערך למפרסמים", אך לא ברור אם התכונה החדשה תיושם באופן קבוע.

אינסטגרם אינה הפלטפורמה היחידה שמציגה פרסומות שלא ניתנות לדילוג. גם יוטיוב מציגה מודעות כאלה לפני ובמהלך סרטונים, ואף הרחיבה את השימוש בהן לאפליקציית הטלוויזיה שלה. גם טיקטוק מציגה פרסומות בין הסרטונים הקצרים שלה, אך בניגוד למתחרות - עדיין ניתן לדלג עליהן.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully