וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות הגנת הסייבר הראשונה של "Cyberbit" הגיעה לסיומה

"Cyberbit", "צ'ק פוינט" ועמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר מכריזים על תוצאות תחרות "Chasing Kittens Championship", המכירה בצוות הגנת הסייבר הטוב בישראל

תחרות הגנת הסייבר של סייברביט. דודי פרץ,
תחרות הגנת הסייבר של סייברביט/דודי פרץ

לאחרונה התקיימה תחרות הגנת הסייבר הראשונה מסוגה בישראל, במהלכה התמודדו תשעה עשר צוותים עם סימולציית התקפה המבוססת על קבוצת תקיפה (APT) של מדינה עוינת,שדומתה על ידי מערכת האימון של Cyberbit"".

צוותי הגנת סייבר מובילים התחרו במיגור ההתקפה ודימו את תהליך התגובה לכל אורכו, כצוות, בדיוק כפי שהיו מגיבים לאירוע אמת כמגיני סייבר בארגון.

על מנת לדמות מצב אמיתי ככל האפשר, המערכת יצרה זירה וירטואלית שכללה הדמיה מלאה של רשת ארגונית, כאשר התוקפים המדומים ניסו לפרוץ את רכיביה. בנוסף, המתמודדים נדרשו להגן על הארגון הווירטואלי באמצעות כלי חקירה והגנת סייבר אמיתיים, דוגמת אלה המוכרים להם מהחברות והארגונים שמעסיקים אותם. במהלך האירוע המדומה הם נדרשו להוכיח יכולת ניתוח, חשיבה, יכולות טכניות ועבודת צוות - בדיוק כמו בהתקפת אמת.

מנצחי התחרות הם:

  • מקום ראשון: Deloitte - Team 3
  • מקום שני: קבוצה Ch33sy Bytes
  • מקום שלישי: קבוצה Experis_Cyber
הזוכים בתחרות  קאפצ'ר דה פלאג של סייברביט. דודי פרץ,
הזוכים בתחרות קאפצ'ר דה פלאג של סייברביט/דודי פרץ

Cyberbit"" פיתחה את המערכת המובילה בעולם לאימון והכשרת צוותי סייבר. המערכת מאפשרת למגיני סייבר לחוות התקפות בזירת סימולציה סגורה ובטוחה בלי לסכן את הרשת הארגונית. לקוחות החברה משתמשים במערכת כדי לבחון את תפקוד הצוותים ולשפר את רמתם, ובכך להיות מוכנים להתקפת אמת על הארגון. המערכת של Cyberbit"" מדמה באופן מדויק עשרות סוגי התקפות, על מגוון סוגי רשתות, כולל רשתות ענן מובילות. המערכת מאפשרת לצוותים להגיב להן כאשר הם משתמשים באותם כלי סייבר שבהם הם משתמשים ביומיום, ומודדת אותם על בסיס תפקודם בזמן אמת.

המערכת של Cyberbit"" מספקת מעל מיליון שעות אימון בשנה ללקוחות ברחבי העולם כולל חברות ומדינות, וכן על ידי אוניברסיטאות שמשתמשות במערכת כדי להכשיר את הדור הבא של מגיני סייבר. כמו כן, המערכת מקיימת אינטגרציה עם כלים ומערכות מובילים דוגמת Azure, AWS, Microsoft Defender, Sentinel, CrowdStrike, Splunk, CheckPoint, PaloAlto, Cisco ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully