וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ענק: SAP רוכשת את WalkMe הישראלית תמורת 1.5 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 13:26

עסקת ענק: ענקית התוכנה הגרמנית רוכשת את WalkMe הישראלית תמורת 1.5 מיליארד דולר במזומן. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2024

חברת SAP. ShutterStock
חברת SAP/ShutterStock

חברת התוכנה הגרמנית SAP הודיעה היום (רביעי) כי בכוונתה לרכוש את WalkMe הישראלית, המפתחת פלטפורמת הדרכה ואימוץ דיגיטליים, תמורת 1.5 מיליארד דולר במזומן. העסקה, שאושרה על ידי דירקטוריונים של שתי החברות, צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2024.

WalkMe, שהוקמה בתל אביב, מפתחת פתרונות המאפשרים לארגונים לנווט בשינויים טכנולוגיים מתמידים. הפלטפורמה הייחודית שלה מספקת למשתמשים הדרכה מתקדמת ואוטומציה, ומאפשרת להם לבצע תהליכי עבודה בצורה חלקה על פני מספר יישומים. כתוצאה מכך, הפלטפורמה מגבירה את אימוץ היישומים ומניעה את מימוש הערך שלהם.

רפי סווירי. Walkme,
רפי סווירי, נשיא החברה/Walkme

"על ידי רכישת WalkMe, אנו מכפילים את התמיכה שאנו מספקים למשתמשי הקצה שלנו, ועוזרים להם לאמץ במהירות פתרונות ותכונות חדשות כדי להפיק את הערך המרבי מהשקעות ה-IT שלהם", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP.

דן עדיקה, מנכ"ל WalkMe, הוסיף: "אנו נרגשים לאחד כוחות עם SAP. רכישה זו מסמלת אבן דרך משמעותית במסע שלנו, ומספקת לנו את המשאבים ובסיס הלקוחות הדרושים כדי לשפר את היצע המוצרים שלנו ולהרחיב את טווח ההגעה שלנו לשוק. על ידי מינוף המערכת האקולוגית הנרחבת של SAP, אנו מוכנים לפתוח הזדמנויות צמיחה משמעותיות ולספק ערך רב עוד יותר ללקוחותינו. יחד, אנו מצפים לעתיד מלא בחדשנות ושירות יוצא דופן".

WaleMe הוקמה ב-2011 בשנת 2011 על ידי דן עדיקא, שמכהן כמנכ"ל, רפי סווירי, שמכהן כנשיא, יובל שלום אוזנה, ואייל כהן שפרש מהחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • SAP
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully