וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתלת מימד: התקדים הלא משפטי של משרד עורכי הדין

לראשונה פירמת עורכי דין מטמיעה שימוש בפלטפורמת תלת מימד ראשונה מסוגה לניהול עסקאות ונכסים: משרד עוה"ד מיתר יעשה שימוש במערכות התלת מימדיות של Simplex 3D לניתוח עסקאות נדל"ן

מערכת סימפלקס. יחצ,
מערכת סימפלקס/יחצ

Simplex 3D המפתחת מערכות ואלגוריתמים לתכנון עירוני בתלת מימד, מודיעה היום על שיתוף פעולה עם אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל - מיתר. במסגרתו תספק לעוה"ד במשרד גישה למערכות ומפות תלת מימדיות מתקדמות, ככלים תומכי החלטה בעסקאות נדל"ן ובחינות שונות הנוגעות לעסקאות. הטכנולוגיה של Simplex 3D תאפשר בחינה ובדיקה של נתונים על גבי מפה תלת מימדית, עם יכולות שונות למדידת מרחקים, סימולציות מדויקות למראה נוף הנשקף מתוך בתים קיימים ומתוכננים ועוד.

בשבועות האחרונים, ערכו נציגי החברה הדרכה והכשרה לעורכי הדין והמתמחים ממחלקת הנדל"ן של הפירמה, בנוגע למערכות והכלים המתקדמים השונים. במסגרתם למדו כיצד להעלות שכבות נתונים שונות כולל שכבת מידע שווי עסקאות, ייעודי קרקע, חלקות קרקע, אזורי מטרו ועוד. בנוסף, הם חקרו שטחים נצפים ונסתרים, הפרות בניה וכו', ההכשרה כללה גם שימוש בכלי הצללה החיוניים לקידום פרויקטים בוועדות הצללה.

Simplex 3D, חברה גלובלית הפועלת במספר מדינות ברחבי העולם, מפתחת לאנשי מקצוע בתחום התכנון העירוני סביבת עבודה מבוססת SaaS, הכוללת מערכות צילום ומיפוי אווירי תלת מימדיים ברזולוציה הגבוהה בעולם. הטכנולוגיה מבוססת על מודלים מתקדמים, לצורך ניתוח וניהול פרויקטים ונכסים.
מיתר היא מבין פירמות עורכי הדין הראשונות בישראל בתחום הנדל"ן שתעשה שימוש בטכנולוגית המידול של החברה. הייחוד בטכנולוגיה הוא צפייה ועבודה ברזולוציה חסרת תקדים של 3 ס"מ, לצד פיצ'רים מתקדמים כמו עתידים, המאפשר לראות את תכניות הבנייה שאושרו על גבי המפה.
באקו סיסטם הנדלני בישראל וגם בעולם, מאות עיריות, אדריכלים וחברות בנייה משתמשות כבר היום בכלים רבי עוצמה של Simplex 3D המספקים להם הדמיה פוטוריאליסטית. באמצעות יכולות עיבוד תלת מימדיות מתקדמות, החברה יכולה להציג תמונה מוחשית יותר מאי פעם של ערים שלמות, בתוך דקות. וכן, להעלות ולנהל נתונים מורכבים, לבצע מדידות ולנתח קווי ראייה וצל ועוד

אבי אפללו, מנכ"ל ומייסד משותף בסימפלקס:"שיתוף הפעולה עם מיתר יעניק למשרד כלים ומערכות מתקדמות שיאפשרו לנתח עסקאות ומיזמי נדל"ן ותשתיות בצורה מעמיקה, מקצועית ומדויקת יותר, לצפות אתגרים עתידיים ולהתמודד איתם מבעוד מועד, ובכך לייעל ולזרז פרויקטים גדולים ומורכבים שהמשרד מלווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully