וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NESS מרחיבה את מעטפת ההגנה ומציעה שירותי מודיעין סייבר מתקדמים

באמצעות הפתרונות של קבוצת KELA, המנטרת ומנתחת פשעי סייבר, וחושפת את גורמי האיום והפעילויות המתוחכמות ביותר טרם התרחשותם. NESS היא הנציגה הבלעדית של KELA בישראל

אלעזר בירו. יחצ,
אלעזר בירו/יחצ

NESSPRO קבוצת פתרונות התוכנה הגדולה והמובילה בישראל מבית NESS, המספקת מגוון פתרונות מתקדמים לכלל עולמות טכנולוגיות המידע בכלל ומבחר פתרונות בעולם הסייבר ואבטחת המידע בפרט, חתמה על שת"פ עסקי עם קבוצת KELA הישראלית המספקת מודיעין סייבר להתמודדות עם איומים דיגיטליים ממקורות רבים בניהם הרשת האפלה (דארקנט).

במסגרת שיתוף הפעולה, NESS היא הנציגה הבלעדית של קבוצת KELA בארץ ובאמצעות הפלטפורמה המתקדמת, מציעה ללקוחותיה שכבת הגנה נוספת לשירותי הסייבר המוצעים כיום. הטכנולוגיה המובילה בעולם מאפשרת לספק מודיעין איומי סייבר, לזהות אירועי סייבר פוטנציאליים ומציעה פלטפורמת הגנה פרואקטיבית המנטרת, מנתחת ומפיקה תובנות מעשיות לגבי איומים דיגיטליים ממגוון מקורות טרם התרחשותם. מערכת KELA עוקבת באופן אוטומטי אחר פעילות האקרים בדארקנט, ומזהה מידע קריטי שדלף "ונמצא בידיים הלא נכונות", החל מפרטים אישיים, מידע טכני ומידע עסקי. בנוסף, לפלטפורמה יכולות הגנה מפני סיכונים דיגיטלים (DRPS), פתרון ULTRA RED המאפשר ניהול משטחי התקפה החיצוניים של הארגון (CTEM), ופתרון SLING המרחיב את מטריית ההגנה והניהול של סיכוני סייבר בשרשרת האספקה וגורם שלישי (TPRM).

באמצעות הפתרונות של קבוצת KELA, ניתן גם לאתר שיח זדוני במקומות ייעודיים במקומות יעודיים ברחבי הרשת ובדארקנט, שיח הכולל תכנון לתקיפה של חברה או יעד אסטרטגי בחברה. באמצעות המידע שנאסף יודעים לנתב הגנות, לבצע תהליכי בלימה ומניעה ובכך לייצר הגנה ייעודית אד הוק. כמו כן, הפלטפורמה מייעלת נדבכים שונים ביכולת מיפוי אירועי סייבר באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI שונות.

קבוצת KELA נותנת מענה לארגונים וממשלות ברחבי העולם, מנטרת ומנתחת פשעי סייבר ובאמצעות הטכנולוגיות השונות, מאפשרת גישה לגורמי איום ברשת הדארקנט ולפעילויות המתוחכמות ביותר. החל מה- 7 לאוקטובר, החברה מספקת תמיכה גם לגופי ממשל בכל הקשור לאיתור מידע מודיעיני בינלאומי ועד כה, המערכת מנעה בהצלחה מתקפות סייבר על גופים ישראליים שונים.

"מענה הגנתי מקיף ללקוחותינו"

לדברי רונן אלמוג, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ומכירות גלובליות בקבוצת KELA: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם NESS כדי להביא את פתרונות המודיעין המתקדם של קלע לשוק הישראלי. בשיתוף עם NESS, אנו מפיצים את הבשורה של פתרונות המודיעין פורצי הדרך של קלע בצורה יעילה ומוצלחת המאפשרים לנו לספק הגנה מקיפה נגד איומי סייבר מתוחכמים, תוך הבטחת זיהוי וניהול סיכונים לפני שהם הופכים לבעיות קריטיות. הדבר מדגיש את המחויבות שלנו לשיפור אמצעי אבטחת הסייבר ולהגנה על נכסים חיוניים בשוק הישראלי".

לדברי אלעזר בירו, מנהל מערך NESS CYBER CONTROL: "אנו פועלים כל העת לזיהוי פתרונות טכנולוגיים חדשניים על מנת להיות תמיד בקידמת הטכנולוגיה ובמענה האופטימאלי והמלא ביותר בהגנת הסייבר. אנו מרגישים עליית מדרגה בהתקפות הסייבר ובמורכבותן, כמותן והיקפן, ועל מנת להעניק מענה מיטבי, אנו דואגים לזהות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיסייעו לנו לתת מענה הגנתי מקיף ללקוחותינו. שיתוף הפעולה עם חברת KELA הישראלית יסייע לנו לספק שירותי מודיעין סייבר על מנת למטב את מעטפת ההגנה שלנו עבור לקוחותינו מכלל הסקטורים".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully