וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Deloitte ישראל רוכשת את פעילות Biconix

Biconix מתמחה בשירותי טכנולוגיה לניהול כספים

Deloitte ישראל רוכשת את פעילות  Biconixהמתמחה בשירותי טכנולוגיה לניהול כספים. יחצ,
Deloitte ישראל רוכשת את פעילות Biconixהמתמחה בשירותי טכנולוגיה לניהול כספים/יחצ

פירמת הייעוץ Deloitte מודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת פעילות חברת Biconixהמתמחה בפתרונות טכנולוגיים לשיפור ביצועים וטרנספורמציה בעולם ניהול הכספים.

Deloitte היא הפירמה הגלובלית המובילה בעולם בתחומי הייעוץ והטכנולוגיה לרבות בליווי ארגונים בטרנספורמציות דיגיטליות ובמתן פתרונות חדשניים למנהלים בארגון. הצטרפותה של Biconix ל-Deloitte ישראל, משלימה ומחזקת את הצעת הערך ש-Deloitte מעניקה לסמנכ"לי כספים , חשבים ומחלקות הכספים בארגונים.

עסקה זו, כמו עסקאות קודמות שביצעה Deloitte, הינה המשך יישום האסטרטגיה של הפירמה כשחקן גלובלי הנשען על שיטות, כלים וידע עולמיים הממונפים ע"י יכולות חזקות בשוק המקומי בישראל, שעיקרה התרחבות והעמקת היכולות הטכנולוגיות, על מנת לתת מענה לכלל הצרכים העסקיים של לקוחותיה.

Biconix מוכרת שנים רבות כחברה מובילה במתן פתרונות בתחום התכנון, הדיווח וניהול הביצועים הארגוניים, ובכלל זה מערכות לתכנון תקציב ותחזיות, ייעול תהליכי דיווח רגולטוריים, מערכות לתכנון כ"א, פתרונות לניהול תמריצים ועוד. Biconix, שהוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי המייסד והמנכ"ל דיוויד דונין, מומחה בעל שם בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לניהול ביצועים,
משרתת עשרות ארגונים מובילים ממגוון הסקטורים העסקיים בישראל.

מ-Deloitte ישראל נמסר: "אנו ממשיכים בחיזוק הצעת הערך עבור לקוחותינו במתן שירותים ופתרונות ייעוץ מקצה לקצה, המחברים בין הצורך העסקי לפתרון טכנולוגי. אנו מברכים על הצטרפותה של Biconix לנבחרת המובילה של Deloitte בישראל. Deloitte היא השחקן המוביל בעולם הייעוץ והטכנולוגיה, והצטרפותה של Biconix מהווה נדבך משמעותי למתן פתרונות לעולם ניהול הכספים של ארגונים בישראל לסמנכ"לי כספים, חשבים ומחלקות הכספים בארגונים ".

מ- Biconixנמסר: "שילוב הצוות המקצועי הותיק שלנו יחד עם שיתופי הפעולה הטכנולוגיים של BICONIX בישראל אפשרו לנו, על פני שלושה עשורים, להקנות ערך ופתרונות ללקוחותינו , שהפכו חברים לדרך. אנו רואים בהצטרפות לפירמת הייעוץ Deloitte המובילה בעולם, הזדמנות להמשיך בדרך זו וללוות את לקוחותינו הוותיקים והחדשים בעולמות תוכן נוספים גם בשנים הבאות".
את העסקה ליוו עו"ד רן בן ארי ויובל מירנדה ממשרד עו"ד גולדפרב גרוס זליגמן ושות' מטעם Deloitte, ועו"ד טל אליאסף ומור קדוש ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ושות' מטעם Biconix.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully