וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חתול שם עליו מצלמה כשהוא הסתובב בשכונה וחשף משהו שזעזע אותו

25.6.2024 / 0:02

בעל חתול החליט לעשות מעשה והצמיד לחתול שלו מצלמה. אחרי פתיחה די סבירה, הסרטון הפך למטורף במיוחד ןחשף פרט מעניין שהפתיע את הבעלים. מהר מאוד הוא נהיה ויראלי ברשת ומעל ל-14 מיליון איש צפו בו

מצלמות האבטחה גילו מדוע אסור להשאיר חתול לבד בבית/REDDIT/NIRYM

בעלים של חתול חיבר אליו מצלמה כדי לראות איפה הוא מסתובב כשהוא לא איתו - והסרטון שהחתול תיעד די מדהים. את התוצאה ניתן לתאר כ"מרדף במהירות גבוהה - גרסת החתולים" - והיא גרמה לאנשים ברשת להתלהבות רבה.

הסרטון פורסם בחשבון "הטבע הוא מדהים" ב-X (לשעבר טוויטר) שם צפו בו למעלה מ-14 מיליון איש, וניתן לראות שהמצלמה חוברה ככל הנראה לקולר של החתול, כך שהצופים קיבלו תצוגה מלאה של מה הוא עושה, לצד תחתית הסנטר שלו ושפמו הלבן והארוך.

הכותרת לסרטון הייתה: "שמתי מצלמה על החתול שלי וגיליתי שהוא הבריון השכונתי" - ואכן בתחילת הסרטון, הצופים יכולים לשמוע את החתול משמיע רעש חזק, ולמרות שאנחנו לא מומחים, זה נשמע כמו "מיאו" אגרסיבי למדי. לאחר מכן נראה שהייתה איזושהי התגוששות חתולית והחתול התחיל לרדוף אחרי חתול אחר בכל מיני סוגי שטח. דרך חניונים, שדות ורחובות, החתול רודף בניסיון נואש להדביק את החתול שני. בשלב מסוים, הוא כמעט ותפס אותו, רגע לפני שהחתול השני הצליח להתחמק במהירות אל מתחת למכונית - ולצאת מהצד השני. המרדף נמשך זמן רב, עד ששני החתולים מותשים לגמרי ומתנַשפים בכבדות. בסופו של דבר, נראה היה שהם פשוט החליטו לוותר על כל הסיפור.

ככה זה נראה

תמיד שתמיד יש חתול אחד בשכונה שקצת יותר עצבני מהאחרים, ונראה שבעלי החתול הזה הופתע מאוד לגלות שזה החתול שלו כשצפה בצילומים.

עוד על חתולים
מה החתול שלכם באמת אומר כשהוא מתחכך בכם? 5 סיבות מוזרות למנהגים משונים של חתולים

מצלמות מינאטוריות הוכיחו: ייתכן שיש לכם רוצח מיומן בבית

הצופים אהבו את הסרטון, ואחד הגיב: "חתולים עם מצלמת GOPRO מספקים סרטונים מהנים יותר מסרטים אמיתיים.". אחר הוסיף: "אני אוהב איך שניהם פתאום התחילו ללכת. ויתור הדדי" ואחר סיכם: "זו ממש סצנת פעולה מגניבה. מסתבר שסרטונים של חתולים עם מצלמות מספקים חויית צפייה מספקת באופן מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully