וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר זה קורה: אפל תכריז על עידן הבינה המלאכותית באירוע היסטורי

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 15:03

ענקית הטכנולוגיה תחשוף מחר בערב באירוע חגיגי את מערכות ההפעלה הבאת, ותכנס לראשונה לתחום הבינה המלאכותית. זה מה שצפוי לנו

אייפון 15 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חידושים בדרך לסדרת האייפון 15 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל צפויה לחשוף מחר (שני) את מערכות ההפעלה החדשות לאייפון (iOS 18), לאייפד (iPadOS 18) ולמחשבי Mac, בפתיחת כנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2024. על פי הדיווחים, מדובר באחד האירועים הגדולים והמשמעותיים ביותר של החברה אי פעם, שכן הוא צפוי לסמן את כניסתה לתחום הבינה המלאכותית, ככל הנראה כחלק משיתוף פעולה עם OpenAI.

הציפייה היא שאפל תציג כלים ושירותים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית גנרטיבית, אשר יאפשרו למשתמשים לבצע מגוון רחב של פעולות, החל משיפור איכות התמונות ועד ליצירת תוכן חדש. בנוסף, השילוב של בינה מלאכותית במערכת ההפעלה iOS 18 צפוי להביא לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש, עם יכולות חדשות כמו תרגום בזמן אמת, זיהוי אובייקטים ותמלול אוטומטי.

כידוע, בינה מלאכותית יוצרת עוררה גלים בתעשיית הטכנולוגיה, וגרמה לחברות כמו גוגל ומיקרוסופט לנסות ולהדביק את הפער אחרי ההצלחה המטאורית של ChatGPT מבית OpenAI. על פי חברת המחקר Counterpoint Research, בשנת 2024 צפויים להימכר מעל 100 מיליון סמארטפונים עם בינה מלאכותית גנרטיבית מובנית, המסוגלים ליצור תכנים בעזרת בינה מלאכותית. סקר שערכה חברת McKinsey & Company מציג את הטווח הרחב יותר של בינה מלאכותית גנרטיבית מעבר לסמארטפונים, וטוען כי שליש מהמשיבים משתמשים בטכנולוגיה באופן קבוע בארגונים שלהם לצורך עסקים. מנגד, אפל נעדרה באופן בולט מהמירוץ הזה.

אייפון 15 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הציפייה היא שאפל תציג כלים ושירותים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית גנרטיבית/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מה בתפריט?

  • לא ברור על אילו תכונות ספציפיות עובדת אפל עבור iOS 18. אולם, דיווחים מדברים על כמה שינויים:
  • אחת התכונות המרכזיות תהיה שיפור משמעותי בסירי, העוזרת הוירטואלית של אפל. סירי תעשה שימוש ב-LLMs (Large Language Models) - מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית שיאפשרו לה ניהול שיחות טבעי יותר, הבנה טובה יותר של המשתמש ואף אוטומציה של משימות מורכבות דרך אפליקציית "קיצורי דרך".
  • עיצוב המסך הביתי צפוי לעבור שדרוג משמעותי ב-iOS 18. המשתמשים יקבלו יותר חופש בעיצוב המסך הראשי ויוכלו למקם את האפליקציות איך שהם רוצים, כולל יצירת רווחים ושורות ריקות בין האייקונים, בדומה לאנדרואיד.
  • מרכז השליטה (Control Center) יקבל שינוי עיצוה משמעותי, אחרי שנים ארוכות ללא שינוי משמעותי.
  • אפל צפויה לאמץ את תקן ה-RCS המאפשר שליחת הודעות עשירות יותר למכשירי אנדרואיד (כולל תמונות וסרטונים באיכות גבוהה) ופונקציות מתקדמות כמו אימוג'י תגובה, אישורי קריאה וחיווי הקלדה בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully