וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה גדולה לחברת לנדא דיגיטל פרינטינג בדרופה 2024

גיל אורון, מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג: "כמות ההזמנות הגבוהה שקיבלנו בתערוכה וההתעניינות העצומה של כל עולם הדפוס במוצרים שלנו, הן עדות מצוינת לשינוי הדרמטי בתעשיית הדפוס שהחברה מובילה, ואנחנו ממשיכים להתרחב ולצמוח במהירות"

ביתן לנדא דיגיטל פרינטינג בדרופה 2024. Miguel Gutierrez,
ביתן לנדא דיגיטל פרינטינג בדרופה 2024/Miguel Gutierrez

לנדא דיגיטל פרינטינג מדווחת על הצלחה גדולה והתעניינות עצומה במכונות הדפוס החדשות שהוצגו במהלך ימי תערוכת דרופה, אשר נפתחה ב- 28 במאי וננעלה בשישי האחרון (7 ביוני).
דרופה היא תערוכת הדפוס הגדולה והנחשבת ביותר בעולם, המתקיימת בדיסלדורף שבגרמניה כל 4 שנים, בה משתתפים יצרנים מובילים בתעשיית הדפוס מכל רחבי העולם. לדברי החברה, במהלך ימי התערוכה היה הביתן של לנדא בתערוכת דרופה, בהיקף של כ-3,000 מ"ר, מלא עד אפס מקום ברוב שעות היום וייצר עניין והתרגשות רבה בקרב אלפי המבקרים שהגיעו אליו מידי יום. בלב הביתן הוצגו שני דגמי מכונות הדפוס החדשים, ה-S11 וה-S11P, שהושקו באופן רשמי ומסחרי בדרופה והדגימו הדפסות באיכות גבוהה במיוחד לאורך ימי התערוכה.

"עבור לנדא דיגיטל פרינטינג, דרופה 2024 הגיעה בתזמון מושלם בו היא מציגה לעולם את הפתרונות המהפכניים והמוכחים שלה, שמאפשרים לראשונה דפוס מיינסטרים (ריצות של אלפי עותקים) דיגיטלי ומביאה בשורה של דגמים חדשים המבוססים על חדשנות פורצת דרך לתעשייה", אמר גיל אורון, מנכ"ל לנדא דיגטטל פרינטינג. "לנדא נמצאת בתנופת צמיחה ומכפילה את עסקיה שנה אחר שנה עם הזמנות מלקוחות חדשים רבים ועם הזמנות חוזרות מלקוחות קיימים. לקוחות החברה מדווחים על הצלחה עסקית גדולה בשימוש במכונות הדפוס של לנדא, תוך שיפור הרווחיות, היעילות, והאיכות שלהם".

בפתיחת התערוכה הכריז רוברט קין, מייסד, יו"ר ומנכ"ל ענקית הדפוס העולמית סימפרס (CIMPRESS), על שיתוף פעולה עם לנדא הכולל הסכמה על עסקה לרכישת מספר מכונות שחלק מהן יסופקו כבר בזמן הקרוב - עסקה משמעותית ביותר לחברה, שמתווספת לעסקאות רבות נוספות ומהווה הבעת אמון ענקית בלנדא ובטכנולוגיה שלה.

בני לנדא מציג בתערוכת דרופה 2024. Miguel Gutierrez,
בני לנדא מציג בתערוכת דרופה 2024/Miguel Gutierrez

במסיבת עיתונאים אמר רוברט קין: "כשבני לנדא ניהל את אינדיגו, סימפרס הפכה ללקוח הגדול ביותר שלהם בשותפות שממשיכה לשגשג עד היום. עם ההכרזה, אנו מצפים להזדמנות מרגשת לבנות שותפות לאורך עשורים עם לנדא, ולהתקדם קדימה כדי להפוך את ההדפסה לקלה יותר, מהירה יותר, בעלות נמוכה יותר ובאיכות גבוהה יותר, כל זאת על מנת לשרת את עשרות מיליוני הלקוחות שלנו".
חברת לנדא דיגיטל פרינטינג הוקמה ע"י בני לנדא, אבי הדפוס הדיגיטלי התעשייתי. לנדא הקים לפני 47 שנים את חברת אינדיגו, שהיתה פורצת דרך באותה עת. לאחר שמכר את החברה בשנת 2002 ל-HP העולמית, הקים את קבוצת לנדא ופיתח את טכנולוגיית הננוגרפיה המהפכנית, המשנה את פני תעשיית הדפוס ומספקת פתרונות שלא היו קיימים בתעשייה. בעיני רבים, זוהי המהפכה החשובה ביותר מאז המצאת דפוס האופסט לפני כ-120 שנים. פתרונות אלו לדפוס דיגיטלי למיינסטרים (ריצות של אלפי עותקים) באיכות הדפסה חסרת תקדים, פורצים את מגבלות הדפוס המסורתי ומאפשרים ליצרנים בתעשייה לעשות דברים שבעבר היו בלתי אפשריים.

מעבר לשיפור היעילות והרווחיות, הטכנולוגיה של לנדא משנה את פני עולם הדפוס בכל הקשור לקיימות, שכן ההדפסה נעשית ללא גלופות וללא פסולת נייר שנוצרת בדפוס מסורתי. כל זה מקטין במחצית את טביעת הרגל הפחמנית בהשוואה לדפוס המסורתי.

גיל אורון, מנכ"ל לנדא דיגיטל פרינטינג סיכם: "תערוכת דרופה היתה הפעם מוצלחת במיוחד עבור לנדא דיגיטל פרינטינג. אנחנו מובילים את השינוי הדרמטי של תעשיית הדפוס בפתרון דיגיטלי למיינסטרים. עולם הדפוס מאמץ את המוצרים שלנו והופך להיות טוב יותר, הן בנוגע לקיימות, והן בנוגע ליעילות ולרווחיות. כמות ההזמנות הגבוהה שקיבלנו בתערוכה וההתעניינות העצומה של כל עולם הדפוס במוצרים שלנו, הן עדות מצוינת לשינוי הדרמטי בתעשיית הדפוס שהחברה מובילה. אנחנו מממשים את החזון של בני לנדא לעולם דיגיטלי וטוב יותר וממשיכים להתרחב ולצמוח במהירות".

חברת לנדא הביאה גם רוח ישראלית לתערוכה - באזור הקבלה בכניסה לביתן התנוסס סרט צהוב ענק והכיתוב #BringThemHomeNow. החברה אף רכשה אלפי סיכות סרט צהוב כתמיכה במשפחות החטופים אותן היא מחלקת למבקרי התערוכה בגרמניה. מאז שבעה באוקטובר חברת לנדא תורמת רבות למטה משפחות החטופים, למפונים ולחיילים, וממנפת את יכולות הדפוס שלה למען הדפסת מאות אלפי פוסטרים עבור מטה משפחות החטופים.

  • עוד באותו נושא:
  • דפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully