וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודאגים מיוקר המחיה? הבשורה הגדולה של הקיץ מגיעה מתחום המזגנים

בשיתוף LG

10.6.2024 / 15:11

כולנו התרגלנו לגלגל על הלשון את המושג אינוורטר בהקשר למיזוג אוויר, וכעת מגיעים מושגים חדשים לשוק המזגנים. הכירו את טכנולוגיות DUALCOOL ו-Volt Care - טכנולוגיות שחוסכות עד כ-70% בצריכת החשמל ומקררות כ-40% מהר יותר

סדרת המזגנים החדשה של LG. יח"צ,
"LG מבקשת לעשות מהפכה בתחום המיזוג הביתי בישראל"/יח"צ

הקיץ הישראלי כבר בפתח, וגלי החום שבאים וחולפים מזכירים לכולנו שבקרוב הטמפרטורות והלחות יעלו, ואנו נמצא את עצמנו כמו כל שנה מסתגרים בבית הממוזג. ככה זה, עם השמש והים הכיפיים של ישראל מגיעים גם החום והלחות הלא פשוטים, מה שאומר שכל בשורה בתחום מיזוג האוויר, בטח כשמדובר במזגנים שמקררים יותר וחסכוניים יותר, נחשבת למשב רוח מרענן עבור כולנו.

וכאן נכנסת לתמונה חברת LG. החברה מהווה עבור ישראלים רבים מותג דגל למוצרי חשמל ואלקטרוניקה חדשניים ואמינים כמו טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, מיקרוגלים, מדיחים ועוד. אבל מסתבר שהחברה פועלת בישראל בהצלחה גם בתחום מערכות מיזוג האוויר וב-17 השנים האחרונות היא תפסה נתח מכריע בתחום זה בעיקר במגזר המסחרי. בימים אלו מביאה LG , באמצעות חברת ברימאג מערכות, היבואנית הרשמית של מערכות מיזוג האוויר שלה, את הבשורה הגדולה של הקיץ הנוכחי: קולקציית מזגנים חדשה חסכונית ושקטה במיוחד המיועדת למשקי הבית הפרטיים.

"LG מבקשת לעשות מהפכה בתחום המיזוג הביתי בישראל עם פתרונות מיזוג אוויר חסכוניים ושקטים במיוחד, ברמות שטרם נראו בישראל", לדברי ניצן ניר, מנכ"ל ברימאג מערכות . "המזגנים מחולקים ל-2 קטגוריות - מזגנים עיליים מסדרת LG Art Cool ומזגנים מיני מרכזיים מסדרת סמארט אינוורטר (smart inverter) והם מהווים בשורה לשוק הישראלי".

סדרת המזגנים החדשה של LG. יח"צ,
"LG מפתחת את המדחס אך ורק למערכות מיזוג האוויר מתוצרתה"/יח"צ

LG Art Cool: כשטכנולוגיה ואסתטיקה נפגשים

הסדרה החדשה, LG Art Cool מציעה 4 דגמי פרימיום חדשים של מזגני ה-Dual Inverter המגיעים בתפוקות שונות. בקולקציית המזגנים החדשה שלה, שמה LG דגש על עיצוב המזגן והתאמתו לאקלים הישראלי. המזגנים החדשים מגיעים בצבע שחור עם פנל מראה שחורה ובעיצוב חדשני וייחודי. במזגני ה-Dual Inverter של LG ישנו מדחס בעל שני תאי דחיסה המאפשרים לדחוס כמות גדולה יותר של גז מאשר תא דחיסה אחד. כך יורד העומס שנוצר על התאים במדחס, מה שמאפשר לו להיות חסכוני יותר בצריכת החשמל, שקט יותר ויציב במיוחד בזמן הפעולה.

בזכות ה-Dual Inverter, קירור הבית יהיה מהיר יותר לעומת מזגנים עם מדחס Inverter רגיל. בנוסף, המזגנים הביתיים החדשים של LG חוסכים עד כ-70% בצריכת החשמל ומקררים כ-40% מהר יותר את החלל. בנוסף ליתרונות הטכנולוגיים והסביבתיים, המזגנים החדשים של LG מגיעים בעיצוב חדשני ויוקרתי, שישדרג כל חדר - העיצוב המינימלי והמוקפד של מזגני ה-Art Cool משתלב בהרמוניה עם עיצוב הפנים בבית. מראה הזכוכית בחזית משקף את הסביבה ומדגיש את שלמות החלל.

ניצן מסביר כי "טכנולוגיית ה-DUALCOOL במזגנים הביתיים החדשים של LG תורמת לקירור מהיר יותר על ידי התאמת מהירות המדחס בהתאם לטמפרטורה בחוץ. המדחס הוא למעשה הלב הפועם של המזגן והטכנולוגיה המתקדמת שלנו מאפשרת לייצב באופן מהיר וקבוע את הטמפרטורה המבוקשת בחדר, מה שתורם לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל. מאוורר מפוח חדשני שיושם בסדרת החדשה ממזער את הרעש של היחידה הפנימית, והמדחס מפחית את רעש הרטט של היחידה החיצונית. כך ניתן ליהנות מאוויר קר או חם בפעולה שקטה וחסכונית במיוחד. סדרת המזגנים החדשים מגיעים גם עם מסנן הגנה כפול שעוצב במיוחד ללכידת חלקיקי אבק בגודל של מעל ל-10 מיקרומטר, המסנן מצליח לסלק עד 99.9% מהחיידקים. בנוסף למסנן, המזגנים מגיעים עם מערכת ניקוי עצמית המופעלת באמצעות זרימת אוויר סדירה ומונעת היווצרות ועובש על גבי סוללת המזגן".

ניתן למצוא את טכנלוגית DUALCOOL במזגנים של חברות אחרות?

"לא. LG מפתחת את המדחס אך ורק למערכות מיזוג האוויר מתוצרתה כך שלא ניתן למצוא אותה במקום אחר. וזאת בדומה לטכנולוגית Volt Care הבלעדית אף היא למזגני החברה".

מה מיוחד ב-Volt Care?

"מדובר בטכנולוגיה ייחודית שמגנה על המזגן מפני נזקים היכולים להיגרם כתוצאה מתנודות מתח ברשת החשמל כמו למשל בשיא הקיץ, ימים לוהטים בהם חברת החשמל מורידה הספקים על מנת להתמודד עם הביקוש הרב לחשמל. ה-Volt Care מכיל טכנולוגיות Low Voltage Starter המאפשרת התנעת המזגן גם במצב של הספק חשמל נמוך, ו-High Voltage Safe המגנה על המזגן ושומרת על פועלת המזגן ביעילות. בנוסף, כל מזגן בסדרה מגיע עם ציפוי סוללה Gold FinTM שיוצר שכבת הגנה על סוללת יחידת חוץ (מנוע) והופך את פני המשטח לעמיד יותר בפני קורוזיה ומשפר את עמידותה. למעשה ישנם צרכנים שחוששים לרכוש מוצרים חדשים ומשוכללים כי החלפים שלהם יקרים ואנו פתרנו עבורם את הבעיה הזו".

סדרת המזגנים החדשה של LG. יח"צ,
סדרת המזגנים החדשה מתהדרת בטכנולוגיה ייחודית/יח"צ

מערכת מיזוג אוויר מיני מרכזי: תפוקה גבוהה גם בטמפרטורות קיצוניות

כאמור, LG משיקה בנוסף למזגנים העיליים, מזגנים מיני מרכזיים מסדרת סמארט אינוורטר (smart inverter). גם בסדרה זו הותקנה טכנולוגית Volt Care המגנה על המזגן מפני פוטנציאל נזק חשמלי העלול להגרם כתוצאה מתנודות ברשת החשמל. כמו כן מזגנים אלו מגיעים עם טווחי פעולה רחבים בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד (כמו למשל רמת הגולן או אזור הערבה), והם ימשיכו לספק תפוקה גבוהה בטווחים של בין מינוס 10 מעלות ל-54 מעלות. יתירה מכך סדרה זו מגיעה עם ציפוי אפוקסי שחור היוצר שיפור ניכר בשכבת הגנה על פני שטח הסוללה מפני תנאים חיצוניים כגון הצטברות לחות והיווצרות קורוזיה עקב מליחות באוויר ובקרבה לים.

לדברי יגאל מאמן המנהל הטכני בחברת ברימאג מערכות: "כלל מערכות מיזוג האוויר של LG, הן המזגנים העיליים והן המיני מרכזי, בעלות דירוג אנרגטי A++ מה שאומר שהן לא רק יעילות מאוד אלא גם חסכוניות מאוד בצריכת חשמל". "ראוי לציין גם כי כחברה שפועלת בתחום מיזוג האוויר בישראל מזה 17 שנה, יש לנו מגוון רחב של ציודים לסקטור הפרטי והמסחרי, כך שבמידת הצורך אנו נותנים ללקוחות החברה שירותי ייעוץ ותכנון להתקנת המערכות המדויקות ביותר למאפייניהם וצרכיהם", הוא מסכם.

את המזגנים החדשים של LG ניתן להשיג בנקודות המכירה והמפיצים המורשים.
למידע נוסף>>

בשיתוף LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully