וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדען טוען: השלדים האלה זו ההוכחה למלחמה גרעינית שהתקיימה לפני 4,000 שנה

26.6.2024 / 0:08

חוקר שטוען שמצא ראיות לפיצוץ של התקן גרעיני כ-1,700 שנה לפני הספירה טוען גם שחייזרים "תכנתו גנטית" בני אדם קדומים להאמין באלים

מה גרם לקריסת מואנג'ודארו?/@thesupera_

חוקר ומדען לא שגרתי (בלשון המעטה) טוען שהציוויליזציה על פני כדור הארץ הוקמה על ידי גזע של "אלים" חייזרים ושיש לו ראיות להתרחשותה של מלחמה גרעינית בעת העתיקה. בראיון בפודקאסט של ג'ו רוגן, היזם, הסופר והמומחה לתיאוריות קונספירציה בילי קרסון טוען שאתר החפירות מואנג'ודארו בפקיסטן מכיל הוכחות ברורות לפיצוץ גרעיני שהתרחש לפני אלפי שנים..

מואנג'ודארו הייתה אחת מערי תרבות עמק האינדוס. חורבותיה נמצאות כ-80 ק"מ מדרום-מערב לעיר סוקור שבפקיסטן והיא מוכרת על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. העיר נשמרה במצב טוב, ומהווה מקור מוצלח למידע על התרבות ששכנה באזור. מואנג'ודארו היא עיר מרשימה בהתחשב בעתיקותה. היא הייתה עיר מתוכננת, אשר התבססה על רשת של רחובות ומבנים שנבנו מלבנים עשויות בוץ אפוי, לבנים שיובשו בשמש, ועץ חרוך. היא נהרסה ונבנתה מחדש לפחות שבע פעמים, ככל הנראה בשל הצפת נהר האינדוס, כשהערים נבנו אחת על חורבות השנייה. על פי ההערכות היא היא נבנתה במאה ה-26 לפנה"ס וננטשה במאה ה-17 לפנה"ס, וארכאולוגים גילו את חורבותיה רק בשנות העשרים של המאה ה-20.

"הבניינים שם הפכו לזכוכית, החול הפך לזכוכית והגופות עדיין מוטלות ברחוב עכשיו," סיפר בילי, שיש לו תואר ראשון במדעים מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). השלדים, שחלקם נמצאו בתנוחות שמעידות על כך שהם החזיקו ידיים בזמן שמתו, מכילים ככל הנראה רמות קרינה גבוהות מהצפוי, וגופותיהם "מעולם לא נטרפו על ידי בעלי חיים".

עוד בנושא
אלפי תיירים ודוגמניות רשת באים להצטלם באגם הטורקיז המרהיב - ולא יודעים שהוא רדיואקטיבי

הצצה לחייו של האיש שמתעקש לגור בעיר הרדיואקטיבית ביותר בעולם

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בו בפודקאסט

קרסון טוען שהתרבות ההאראפית של עמק האינדוס (שנקראת על שם העיר הראשונה שנחפרה, האראפה). הייתה הרבה יותר מתקדמת ממה שרוב הארכיאולוגים המודרניים מוכנים להודות. "יש גופות שיושבות על שפת המדרגות ליד המבנים שבהם הם גרו, והמבנה הפך לזכוכית", הוא אמר.

הוא משוכנע שהשרידים הללו היו יכולים להיווצר רק על ידי "ירי של נשק שבוער בטמפרטורה של 3,000 מעלות צלזיוס", וכי לארכאולוגיה הקונבנציונלית אין הסבר לחורבן הפתאומי של העיר. חלק מהחוקרים הציעו את האפשרות שמואנג'ודארו נהרסה כתוצאה מפגיעה של עצם שהגיע מחוץ לכדור הארץ, בדומה לאירוע טונגוסקה (שם הסברה המקובלת היא שהפיצוץ העז שהתרחש ב-1908 uגרם להרס סביבתי עצום נוצר כתוצאה מפגיעת מטאוריט(, אך קרסון מזלזל באפשרות הזו. "במקרה כזה העצמות שלהם היו צריכות להיות מפורקות לחתיכות", הוא אמר, וטען שהשרידים שנמצאו באתר נראים שלמים יחסית וכמעט ללא פגע - אפילו ללא סוג הפציעות המאפיינות חרבות או אלות.

"אין להם שום עדות לפציעה כלשהי שהתרחשה מכל סוג של התקפה או חיתוך חרבות או משהו", הוא מוסיף ואומר כי הדיווחים ההיסטוריים היחידים שקיימים על האסון שקרה שם מדברים על "רוח רעה" ששטפה את העיר.

אז מה "באמת" קרה שם? קרסון מאמין שגזע חייזרי של הומינואידים ענקיים שנקראים בתרבות השומרית "האנונאקי" נחת בארץ שוּמֵר העתיקה עוד לפני ההיסטוריה האנושית המתועדת, מתוך כוונה לכרות זהב למטרה לא ברורה. הוא טוען שמקבץ אבנים ענקי בדרום אפריקה, המכונה "לוח השנה של אדם" או "סטונהנג' האפריקאי", נבנה על ידי הישויות האלו כחלק ממכרות הזהב שלהם.

הוא טוען שישנם גילופים עתיקים על לוחות אבן שמספרים כביכול כיצד היצורים החייזרים הללו יצאו למלחמה זה עם זה. בשלב מסוים אחת הקבוצות החליטה לשנות גנטית את אבות אבותיה הרחוקים של האנושות כדי ליצור גזע עבדים שיכרה זהב עבורם.

זהב, הוא מציין, הוא כמעט חסר תועלת בהשוואה למתכות אחרות, אבל אפילו בתקופה הפרהיסטורית הוא נחשב כבעל ערך רב. רק בתקופה המדורנית המאפיינים יוצאי הדופן שלו הפכו אותו לחיוני עבור מכשירים אלקטרוניים והוא צפוי להיות שימושי גם בפרויקטים עתידיים של גיאו-הנדסה כדי להילחם בשינויי האקלים. לכן קרסון חושב שגזע החייזרים האנונאקי תכננו איזשהו פרויקט בקנה מידה גדול לתיקון האטמוספירה של הכוכב שלהם והוא דרש כמויות אדירות של זהב, שהיה בשפע יחסית על כדור הארץ.

נשמע הזוי? עוד לא שמעתם כלום. בטענה שהיא אולי המופרכת ביותר שלו, קרסון טוען שהחייזרים הללו שינו את הדנ"א האנושי בצורה שעושה אותנו בעלי נטייה לסגידה אליהם כאלים: "הם הכניסו ל-DNA שלנו משהו שנקרא 'גן הסגידה', שרק התגלה לאחרונה. לבני אדם יש גן בתוכם שיכול להיות מופעל ומכובה. אפשר להפעיל אותו ולכבות אותו. ניתן לכבות אותו במעבדה, וניתן גם לכבות אותו עם שדה מגנטי סביב הראש. כשזה כבוי אתה לא רוצה לסגוד לשום דבר מחוץ לעצמך, אתה מסתכל פנימה, וכשזה דולק אתה מחפש לקבל חיזוק מבחוץ."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully