וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפספסים אף רגע: הטכנולוגיה מאחורי האפליקציה החדשה של "וואלה ספורט"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 20:39

לקראת משחקי היורו ואירועי ספורט גדולים נוספים שמתרגשים עלינו השנה, וואלה השיקה אפליקציית ספורט חדשה עם חוויית משתמש חדשנית. מה מסתתר מאחורי הטכנולוגיה? עשינו לכם סדר

אפליקציית וואלה ספורט החדשה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
אפליקציית וואלה ספורט החדשה/מערכת וואלה, מערכת וואלה

השנה הנוכחית מלאה באירועי ספורט בינלאומיים משמעותיים: משחקי היורו בכדורגל שמתקרבים לשריקת הפתיחה, האולימפיאדה בפריז, טורניר הקופה אמריקה ועוד אירועים של הליגות הבכירות בעולם, ולכן, במקביל להשקת המיתוג החדש ומהלכים נוספים השנה - כאן בוואלה השקנו השבוע גם אפליקציה חדשה מהניילונים ל-"וואלה ספורט", בשיתוף פעולה עם שתי ענקיות טכנולוגיה מובילות בתחום - WSC Sports ו-365Scores.

WSC Sports, שחקנית מרכזית בתחום טכנולוגיית הספורט, פיתחה טכנולוגיה המזהה רגעי שיא במשחקי ספורט ומאפשרת יצירה מהירה של תוכן וידאו מותאם אישית באמצעות בינה מלאכותית. הטכנולוגיה של WSC מספקת למשתמשי האפליקציה תוכן וידאו קצר ועדכני בזמן אמת, הכולל עדכוני חדשות, ניתוחים, סטטיסטיקות ותוכן מהרשתות החברתיות. בנוסף, WSC Sports היא שחקנית מרכזית בזירת טכנולוגיית הספורט העולמית, עם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ארגוני ספורט מובילים כמו ה-NBA, ESPN, ליגת ההוקי הלאומית בארה"ב (NHL) וגופי זכויות שידור ברחבי העולם.

הטכנולוגיה של 365Scores תביא לכם את התוצאות - מי ניצח, מי הפסיד ובכמה, ישירות למסך הסמארטפון, והכל בזמן אמת כך שלא תרגישו שאתם מפספסים. החברה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים לניתוח הנתונים שנאספו, ומספקת תובנות סטטיסטיות ניתוחי משחקים ותחזיות תוך כדי המשחק.

קמפיין השקת אפליקציית וואלה ספורט/מערכת וואלה

"בהשוואה לאפליקציות ספורט אחרות בישראל, טכנולוגיית IN APP STORIES מציעה חדשנות ויזואלית עם חוויית צפייה בשילוב וידיאו עשיר ואינטראקטיביות בזמן אמת", מסבירים ב-WSC. "עבור ארגוני הספורט זהו כמובן מוצר שמשנה את כללי המשחק, שכן לראשונה הם לא נתונים לדרישות הפלטפורמות החברתיות, אלא הם בעלי שליטה מלאה על התכנים שהם מייצרים ומפיצים ואחראים על הצגתו מתוך האפליקציה שבבעלותם, לכך, בין היתר, השלכות של מוניטיזציה ורווחיות".

הטכנולוגיה של WSC יוצרת תכני וידאו קצרים, סטוריז, כמו אלה שאתם מכירים מאינסטגרם או מטיקטוק, אבל כאלה ששואבים תוכן ממקורות שונים כמו עדכוני חדשות, ניתוחים, סטטיסטיקות, קליפים, וגם תוכן מהרשתות החברתיות בצורה מרוכזת, והכל במקביל למשחקים עצמם בכל הליגות החשובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully